quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook wel een best aardig uitziend nichtje maar het zou nooit in me opkomen om iets met haar te doen...
pics van je nichtjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook wel een best aardig uitziend nichtje maar het zou nooit in me opkomen om iets met haar te doen...
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ook wel een best aardig uitziend nichtje en het komt regelmatig in me op om iets met haar te doen...
wij geven de gasten altijd vlaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel leuk als je dan bij je schoonfamilie op bezoek komt
Als ik een homo bedoel zou ik eerder nicht zeggen ipv nichtjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tering
denk er eens goed over na, met je "wat is er mis met nichtjes palen"
Geen een van je nichtjes zou gepaald willen worden door jou dus maakt niet uit gr grquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef HPLC het volgende:
Ik wou dat ik een nichtje had, ik kan alleen maar neven palen
Lilliputter homo'tjequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik een homo bedoel zou ik eerder nicht zeggen ipv nichtje
Ik snap de verwarring wel
Misschien bedoelt hij wel homo's met dwerggroei.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
hou je van vla?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef HPLC het volgende:
Ik wou dat ik een nichtje had, ik kan alleen maar neven palen
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onee, die moet je klein homo mens noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit slaat nu als een tang op een varken opsonisatiequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen een van je nichtjes zou gepaald willen worden door jou dus maakt niet uit gr gr
mijn vaders zus was getrouwd met mijn moeders broer, ik heb een dubbel neefje en nichtje dan is het helemaal bizarquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel leuk als je dan bij je schoonfamilie op bezoek komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |