Niet volgens Chai.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zitten er toch wel meer
Dat het ergens normaal is maakt het ergens anders niet ineens ook normaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.
Gekotstquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Met naaktfoto's kun je de pimmel van je neef hard krijgen.
Ehm neequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
buiten izmir is het vrijwel overal in turkije normaal.
Filmpje waar ik het over heb? Was maar 4 seconden. Gewoon een half rondje om dat hoofd op de stoep zelfquote:
Ik klikte er gister op en zag die still van het hoofd maar toen ging ik mijn broodjes hagelslag maar opeten en heb niet meer achterom gekeken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
De tering trouwens, vanmorgen het filmpje gezien van die onthoofde kerel.
oh kutquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Weenie hoor ik vind naaktfoto's meer een afknapper dan dat ik het sexy en wild moet vinden.
Heb em ook gezien. Vet hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Filmpje waar ik het over heb? Was maar 4 seconden. Gewoon een half rondje om dat hoofd op de stoep zelf.
Na jaren rotten.com als kind en als eindhalte Liveleak vind ik niks op Internet meer smerig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik klikte er gister op en zag die still van het hoofd maar toen ging ik mijn broodjes hagelslag maar opeten en heb niet meer achterom gekeken.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gekleed ben jij ook een afknapper
oh wauwquote:
kaotic.com tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Na jaren rotten.com als kind en als eindhalte Liveleak vind ik niks op Internet meer smerig.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
Waarom gaan mensen in KLB FB altijd huilen? Eerst hardromacore, nu al die mocro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |