Doe geen covers meer tenzij het in de band isquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
komop braddie ik vond het gewoon mooi en verlang er naar om het weer te luisterne
Was best een tof festival. TW Classic was het.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
schreef NoelGallagher het volgende:[/b]
[..]
Kan ik me voorstellen. Toch iconen he. Mooi festival ook toch?
Je hoeft het ook niet opnieuw te doen, gewoon even naar me linkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doe geen covers meer tenzij het in de band isHéééééééééééél sporadisch met een maatje van mij. Maar dat komt nooit online
Ik ben daar ook geweest!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, vet. Ik ga ze op lowlands zien.
Hoe was het? Mooie show zeker?
hebben ze ook vla op festivals? lijkt me namelijk best wel leuk zo een festival..ik hou wel van muziekquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, vet. Ik ga ze op lowlands zien.
Hoe was het? Mooie show zeker?
ja maar ik heb niks meer online staan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet opnieuw te doen, gewoon even naar me linken
ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja maar ik heb niks meer online staan.
Alleen deze zie ik net:
http://picosong.com/hWrY/
(Zeer matig gezongen ook)
TW classic?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was best een tof festival. TW Classic was het.
Simple minds nog gehoord en Triggerfinger. Al was dat laatste echt herrie
Foo Fighters zijn echt heldenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TW classic?
Triggerfinger vind ik ook vrij weinig aan, alleen dat ene nummer van ze.
Foo Fighters ook bazenshow hoor
zullen wij samen vla eten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Wowww braddie!
Morgen krijg jij 10 dozijn dildo's thuis man
Nope.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi
MEER MEER MEER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |