Die gedraagt zich als een mongool in het verkeerquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze mag er toch niet in haar uppie in rijden
Sowieso. Als je spelfouten gaat maken naast je kutposts kan ik je echt niet meer openbaar steunen, ik heb ook een reputatie om aan te denken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Rozevla het volgende:
Dat is zoiezo uitgezocht, die hebben zich rot gelachen
Dat is wel zuur zeg dat het was afgelastquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ok dan is dat ff duidelijk.
Ging in 2009 naar concert van ze in Duitsland. Kwamen we daar was het afgelast![]()
![]()
2 weken later ging het gelukkig alsnog door
Ja of jij komt hierheenquote:
Je bent pvv'er, er is dus niet te spreken van reputatie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sowieso. Als je spelfouten gaat maken naast je kutposts kan ik je echt niet meer openbaar steunen, ik heb ook een reputatie om aan te denken.
Nee, dat was idd ook niksquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel zuur zeg dat het was afgelast
Maar beter dat het doorging 2 weken later.
Lijkt me niks, naar een concert toe gaan en horen "Sorry het is afgelast"
Reputatie kan ook negatief zijn hequote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent pvv'er, er is dus niet te spreken van reputatie.
link nog eens hit the road jack door jou gezongenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel zuur zeg dat het was afgelast
Maar beter dat het doorging 2 weken later.
Lijkt me niks, naar een concert toe gaan en horen "Sorry het is afgelast"Gebeurde mij eenmalig bij Michael Jackson.. Had een ticket voor 8 Februari 2010, ik kreeg 25 Juni eerst m`n ticket in de mail
En een paar uur later hoorde ik dat 'ie was overleden
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent pvv'er, er is dus niet te spreken van reputatie.
Nice! manquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat was idd ook niks![]()
maar concert was 1 van de mooiste avonden van m'n leven. bijna helemaal vooraan
Moet ze toch wel weten als Marokkaan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Reputatie kan ook negatief zijn he
huhquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:00 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
link nog eens hit the road jack door jou gezongen
Kan ik me voorstellen. Toch iconen he. Mooi festival ook toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nice! man
Een van de beste avonden van mijn leven moet toch wel The Rolling Stones in Werchter zijn geweest 2 jaar geleden.
Wat een gedoe om er heen te rijden, wát een gekut om weer op de parkeerplaats te komen en weg te gaan, en die regenMaar wat een show
![]()
![]()
![]()
Dat maakte echt alles goed.
Doe het maar met dezequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij zong eerst nummers in. Maar die heb je verwijderd.
die leipe mocro flavorquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ze toch wel weten als Marokkaan.
Daar weet ik alles vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Reputatie kan ook negatief zijn he
komop braddie ik vond het gewoon mooi en verlang er naar om het weer te luisternequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |