Wembley is overhyped.quote:
Oasis - Knebworth in 96. nuff said.quote:
Je zei fuck jullie allemaal vanmiddagquote:
Ja toch. gewoon 2 in je kinderbroekzakje doen. valt niet opquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
Snap sowieso niet waarom er niet veel gejatte elektronica is. Als ik een Chinees kindje was dan jatte ik die dingen gewoon bij mijn werk.
Dat was vanmiddag. Je bent beetje te laat nuquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zei fuck jullie allemaal vanmiddag
Ja of elke dag een onderdeel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja toch. gewoon 2 in je kinderbroekzakje doen. valt niet op
Oasisquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oasis - Knebworth in 96. nuff said.
Ook totaal niet subjectief hoor
Jmmr dat ik in boerenstad woon. Kan alleen pizza, doner etc bestellen. Echt tegenvaller.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef Montelly het volgende:
Gewoon kumpir menu met broodje hete kip erbij.
#yolo #ikdoewatikwil
Juist die arrogantiequote:Op donderdag 10 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oasis
Hebben wel een aantal echt goede nummers, maar ik kan die bandleden qua arrogantie echt niet uitstaan
Heb echt niets met zulke arrogante muzikanten, maar het zijn wel bazen verder.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Juist die arrogantieLove it. Heb hier ook een prachtige ingelijste poster van Liam Gallagher hangen. Heb ik nog van m'n ex gehad
Kunnen wij niet een keer bij jou ergens gaan eten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Jmmr dat ik in boerenstad woon. Kan alleen pizza, doner etc bestellen. Echt tegenvaller.
Ach, is ze tenminste nog een beetje blij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Rozevla het volgende:
HAHAHA !!!
Meisje met down wint volkswagen up
Een downie wint een uppie
Ze mag er toch niet in haar uppie in rijdenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Rozevla het volgende:
HAHAHA !!!
Meisje met down wint volkswagen up
Een downie wint een uppie
wrmquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer bij jou ergens gaan eten?
Nee ok dan is dat ff duidelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb echt niets met zulke arrogante muzikanten, maar het zijn wel bazen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |