Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant. Kan die lekker tegen zichzelf kwebbelen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flikker gewoon op rozevla. Niemand vindt jou hier leuk. Ga lekker bob vermaken in delta
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flikker gewoon op rozevla. Niemand vindt jou hier leuk. Ga lekker bob vermaken in delta
Kunnen we geen Vlasc aanmaken voor hem in R&P of zo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant. Kan die lekker tegen zichzelf kwebbelen.
Kwebbelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant. Kan die lekker tegen zichzelf kwebbelen.
onzin man, ik moet vaak om je lachen, al jaren, legendarische topicsquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Nou ik kan volgens de meeste hier anders (Al dan niet terecht) Goed irritant overkomen
![]()
Wil Ali B naar Bali E komen alsjeblieftquote:
Ik wel hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant.
Toen ie hier voor het eerst kwam en een paar leuke proza's had was het nog wel leuk maar begint nu zwaar tegen te vallen hequote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal geiten neukersquote:
Heb je van de vrachtwagen gevallen Xbox One's te koop voor mijn vriend deadprez??quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zegt dat wat over jou, of over hem?
Waarom post je dit? Post dan dit:quote:
Nee man, maar ik heb wel een aantal zongedroogde PS4s uit Kuala Lumpur voor je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je van de vrachtwagen gevallen Xbox One's te koop voor mijn vriend deadprez??
Ok man, je hebt vast geen puf om te koken na die nachtelijke fapsessie op het gekreun van je buuv.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef Montelly het volgende:
Gewoon kumpir menu met broodje hete kip erbij.
#yolo #ikdoewatikwil
dit is het beste optreden ooitquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom post je dit? Post dan dit:
Die hebben we allemaal alquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, maar ik heb wel een aantal zongedroogde PS4s uit Kuala Lumpur voor je.
Fapje wel gezet maar wel een gekke kreun😐quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok man, je hebt vast geen puf om te koken na die nachtelijke fapsessie op het gekreun van je buuv.
Wanneer kom je mij fucken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |