SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ja gewoon lobi sc kon niet omdat topic bestaat al blablaquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
beetje rare TT voor iemand die lapo had
wat ben je aan het downloadenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit op PSN te downloaden, wi-fi zo traag als schijt door een trechter
heb weer zin om borderlands handsome collection te spelen maar ja die moest ik laatst verwijderen omdat er godverdomme maar 500GB op zo'n kutding zitquote:
"maar"quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb weer zin om borderlands handsome collection te spelen maar ja die moest ik laatst verwijderen omdat er godverdomme maar 500GB op zo'n kutding zit
ah ja, gaar is dat iddquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb weer zin om borderlands handsome collection te spelen maar ja die moest ik laatst verwijderen omdat er godverdomme maar 500GB op zo'n kutding zit
dat zit echt zo vol, weet je hoe groot die spellen tegenwoordig zijnquote:
willooooowquote:
Wat ben jij voor kutnoob dan dat je console via wifi gaatquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit op PSN te downloaden, wi-fi zo traag als schijt door een trechter
Krijg je met die indiase programmeurs.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
moest zelfs een fucking patch van 10 gig ofzo downloaden voor gta
zit via kabel op console en wi-fi op laptop domme poephoofdquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kutnoob dan dat je console via wifi gaat
niet gewoon alles via kabel hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit via kabel op console en wi-fi op laptop domme poephoofd
je zit nooit op je PS4 en überhaupt een Xbox One hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Tevens geen 1 TB hebben op je PS4 en geen 2,5 TB hebben op je Xbox One.
trquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nooit op je PS4 en überhaupt een Xbox One hebben
Oh.. hoi.quote:
console zonder kabel is niet te doen neequote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja jonge je had het over downloaden op psn en trage wifi wat moet ik dan concluderen hequote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wel waar maandag nog een half uur AC gedaan tot ik mee moest om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nooit op je PS4 en überhaupt een Xbox One hebben
Why not both?quote:
haha ik hoef nooit boodschappentas doenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel waar maandag nog een half uur AC gedaan tot ik mee moest om boodschappentas doen.
geen geld voorquote:
Staat er helemaal niet rare :Squote:Op donderdag 10 maart 2016 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ik hoef nooit boodschappentas doen
voor de ps2 jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
had uncharted 2 heel lang geleden gehaald voor ps2 en die is nog steeds geseald.
Stelen.quote:
zelfs ik heb die uitgespeeldquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb Until Dawn nog in seal zitten. Toen ik die kocht was mijn vriendin er niet dus durfde niet zonder iemand aanwezig om mij te kunnen beschermen.
Misschien heeft Braddie er nog een paar liggen voor een leuke prijs.quote:
geloofwaardigquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb Until Dawn nog in seal zitten. Toen ik die kocht was mijn vriendin er niet dus durfde niet zonder iemand aanwezig om mij te kunnen beschermen.
Met drie honden achter je zekerquote:
Zoals al mijn posts.quote:
Dit was een waargebeurd verhaal hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent wel een topuser, maar dr komt wel regelmatig kwats uit
Zijn dat vluchtelingen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er uit als een leuk spel
Ja.quote:
er zijn nu al mensen max level en singleplayer is best kort dus dan zit je alleen maar te kloten in die dark zonequote:Op donderdag 10 maart 2016 17:21 schreef Catkiller het volgende:
Is nu al bekend of Division een top of een flop is?
die rijen vd laptopsquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn nu al mensen max level en singleplayer is best kort dus dan zit je alleen maar te kloten in die dark zone
nog steeds somsquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:25 schreef Willoow het volgende:
Speelden jullie vroeger ook barbie's paardrijclub?
nee, ik heb de beta gespeeld en als je niet kan communiceren met je team word je anaal vernederdquote:
Hoezo kan dat niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik heb de beta gespeeld en als je niet kan communiceren met je team word je anaal vernederd
Oh zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat niemand mics heeft godverdomme
Hier ben ik alquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef Catkiller het volgende:
Beta heb ik gemist, weet niet waarom.
Gewoon solo gaan en iedereen quickscopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat niemand mics heeft godverdomme
quickscopen zit niet in rainbow six, geen idee waarom mensen het spelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon solo gaan en iedereen quickscopen
Wat een kutspel, zeker voor twaalfjarige kotersquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quickscopen zit niet in rainbow six, geen idee waarom mensen het spelen
HEE VRIEND !!!quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Rozevla het volgende:
Kroepoek ruikt echt smerig trouwes
Gadverdamme
probeer het eens wat langerquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
He jongens wat is dit voor aids in de SC, ik was maar één dagje weg.
Ik heb er minder moeite in gestoken en het wat vlotter leesbaar gemaakt met smileysquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er meer moeite in gestoken en is ook professioneler zonder smilies
hugo is een intellectueel en houdt van langere verhalenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb er minder moeite in gestoken en het wat vlotter leesbaar gemaakt met smileys
Nou ja zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kut, Noel is er
ik ga maar snel avondeten
Niks je bent topquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou ja zegWat heb ik jou ooit misdaan?
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Niks je bent top
Luister niet naar die kdownie
Tuurlijk welquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet.
ik heb je nog begroetquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zijn erg naar vandaag
ze pesten me
What else is newquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zijn erg naar vandaag
ze pesten me
Ik heb liever white powderquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Jij en ik tegen de wereld
White power enzo
goed punt wel eigenlijk... gelukkig ben ik dement en ben ik het over een half uurtje weer vergetenquote:
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed punt wel eigenlijk... gelukkig ben ik dement en ben ik het over een half uurtje weer vergeten
hey Noel
het is werkelijk fantastisch... geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.
Ja, en momenteel even de ondergaande zon aan het checken met een sigaretje en een biertje.quote:
Het is ook top dat ze elkaar afmakenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind die mocro oorlog best fascinerend
Een kennis van mij zei laatst de letterlijke zin:quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.
quote:Ik wil best een beetje, maar dan ook écht een heel klein beetje dement worden zodat ik niet meer mee kan maken wat voor kankerzooitje dit land word
Nice! Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, en momenteel even de ondergaande zon aan het checken met een sigaretje en een biertje..
Wauw, die ga ik op mijn facebook zettenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei laatst de letterlijke zin:
[..]____!!!
Ik had nog over van gisteren. Aardappel, prei, gehakt, kerrie uit de oven.quote:
jij hoeft toch helemaal niet dement te worden man, dan ben je dubbel gehandicaptquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, die ga ik op mijn facebook zetten
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, die ga ik op mijn facebook zetten
Sws. Hopen dat we nog wat mooie afrekeningen krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is ook top dat ze elkaar afmaken
De enige goeie Marokkaan is er een met een tuin op zen buik
Dan kunnen ze alle wegen naar Amsterdam ook wel gelijk sluitenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Shisha lounges zouden ze per direct allemaal moeten sluiten.
Criminele bende
landverrader bij de ah daar kopen allemaal criminelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Shisha lounges zouden ze per direct allemaal moeten sluiten.
Criminele bende
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
criminelen die elkaar afmaken vind ik prima
tja... het is slordig, zo'n hoofd op straat..quote:
Ik ook !!quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
criminelen Marokkanen die elkaar afmaken vind ik prima
de zon heeft nog steeds dezelfde kleur horrrrrquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
Zon nu donkeroranje geworden. Mooi hoor.
Heb ik, wil je hem lenen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me er aan denken dat ik nog steeds dat boek moet kopen, mocro maffia
Is goed. Ik heb net een boek uit, mag jij die lenen.quote:
voor het eerst dat je ingevallen bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
School geweest, en toen meteen voor iemand ingevallen op stage. ben dooodd nu
kun je ook toepassen op jouw seksleven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
le kill du topique extraordinaire
valt nog wel mee hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je ook toepassen op jouw seksleven.
10 trsquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij hoeft toch helemaal niet dement te worden man, dan ben je dubbel gehandicapt
Gewoon een bloedworst ja toggg..quote:
Aaaaay👌🏼quote:
Ja tof hequote:
IK ROOK HOOFDZAKELIJK DE VROUWTJES OP !!!quote:
Gadverdammequote:
Grappen??quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Rozevla, denk jij nou nooit van goh volgens mij vind bijna niemand m'n 'grappen' enzo leuk?
Ik maak geen grappenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Rozevla, denk jij nou nooit van goh volgens mij vind bijna niemand m'n 'grappen' enzo leuk?
Bereidingquote:
Ik heb een grap in men onderbroekquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ghe.quote:
Oquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeer een zwoele selfie te nemen maar 1 badhairday en 2 beertjes shirt, leven zit niet mee. 1stworldproblemsdeluxe.
Scheer je kop kaal en maak een foto in je BH, probleem opgelost #Brummetje2.0quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeer een zwoele selfie te nemen maar 1 badhairday en 2 beertjes shirt, leven zit niet mee. 1stworldproblemsdeluxe.
Ooo okquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe.
Mensen hier vinden mij ook irritant, maar ik post vaak wel gewoon mee met de meute. En doe niet dit soort rare dingen waardoor je bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Omgawd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Scheer je kop kaal en maak een foto in je BH, probleem opgelost #Brummetje2.0
Ok hou ik je moeder ook welquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoef niets wat met HIV is besmet sorry.
ik moet dat irritante dan vast nog ontdekkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe.
Mensen hier vinden mij ook irritant, maar ik post vaak wel gewoon mee met de meute. En doe niet dit soort rare dingen waardoor je bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik moet dat irritante dan vast nog ontdekken
Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant. Kan die lekker tegen zichzelf kwebbelen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flikker gewoon op rozevla. Niemand vindt jou hier leuk. Ga lekker bob vermaken in delta
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flikker gewoon op rozevla. Niemand vindt jou hier leuk. Ga lekker bob vermaken in delta
Kunnen we geen Vlasc aanmaken voor hem in R&P of zo?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant. Kan die lekker tegen zichzelf kwebbelen.
Kwebbelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant. Kan die lekker tegen zichzelf kwebbelen.
onzin man, ik moet vaak om je lachen, al jaren, legendarische topicsquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Nou ik kan volgens de meeste hier anders (Al dan niet terecht) Goed irritant overkomen
![]()
Wil Ali B naar Bali E komen alsjeblieftquote:
Ik wel hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Negeer gwn, niemand vind hem toch grappig of amusant.
Toen ie hier voor het eerst kwam en een paar leuke proza's had was het nog wel leuk maar begint nu zwaar tegen te vallen hequote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Allemaal geiten neukersquote:
Heb je van de vrachtwagen gevallen Xbox One's te koop voor mijn vriend deadprez??quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zegt dat wat over jou, of over hem?
Waarom post je dit? Post dan dit:quote:
Nee man, maar ik heb wel een aantal zongedroogde PS4s uit Kuala Lumpur voor je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je van de vrachtwagen gevallen Xbox One's te koop voor mijn vriend deadprez??
Ok man, je hebt vast geen puf om te koken na die nachtelijke fapsessie op het gekreun van je buuv.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef Montelly het volgende:
Gewoon kumpir menu met broodje hete kip erbij.
#yolo #ikdoewatikwil
dit is het beste optreden ooitquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom post je dit? Post dan dit:
Die hebben we allemaal alquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee man, maar ik heb wel een aantal zongedroogde PS4s uit Kuala Lumpur voor je.
Fapje wel gezet maar wel een gekke kreun😐quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok man, je hebt vast geen puf om te koken na die nachtelijke fapsessie op het gekreun van je buuv.
Wanneer kom je mij fucken?quote:
Wembley is overhyped.quote:
Oasis - Knebworth in 96. nuff said.quote:
Je zei fuck jullie allemaal vanmiddagquote:
Ja toch. gewoon 2 in je kinderbroekzakje doen. valt niet opquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
Snap sowieso niet waarom er niet veel gejatte elektronica is. Als ik een Chinees kindje was dan jatte ik die dingen gewoon bij mijn werk.
Dat was vanmiddag. Je bent beetje te laat nuquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zei fuck jullie allemaal vanmiddag
Ja of elke dag een onderdeel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja toch. gewoon 2 in je kinderbroekzakje doen. valt niet op
Oasisquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oasis - Knebworth in 96. nuff said.
Ook totaal niet subjectief hoor
Jmmr dat ik in boerenstad woon. Kan alleen pizza, doner etc bestellen. Echt tegenvaller.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef Montelly het volgende:
Gewoon kumpir menu met broodje hete kip erbij.
#yolo #ikdoewatikwil
Juist die arrogantiequote:Op donderdag 10 maart 2016 18:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oasis
Hebben wel een aantal echt goede nummers, maar ik kan die bandleden qua arrogantie echt niet uitstaan
Heb echt niets met zulke arrogante muzikanten, maar het zijn wel bazen verder.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Juist die arrogantieLove it. Heb hier ook een prachtige ingelijste poster van Liam Gallagher hangen. Heb ik nog van m'n ex gehad
Kunnen wij niet een keer bij jou ergens gaan eten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Jmmr dat ik in boerenstad woon. Kan alleen pizza, doner etc bestellen. Echt tegenvaller.
Ach, is ze tenminste nog een beetje blij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Rozevla het volgende:
HAHAHA !!!
Meisje met down wint volkswagen up
Een downie wint een uppie
Ze mag er toch niet in haar uppie in rijdenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Rozevla het volgende:
HAHAHA !!!
Meisje met down wint volkswagen up
Een downie wint een uppie
wrmquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kunnen wij niet een keer bij jou ergens gaan eten?
Nee ok dan is dat ff duidelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb echt niets met zulke arrogante muzikanten, maar het zijn wel bazen verder.
Die gedraagt zich als een mongool in het verkeerquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze mag er toch niet in haar uppie in rijden
Sowieso. Als je spelfouten gaat maken naast je kutposts kan ik je echt niet meer openbaar steunen, ik heb ook een reputatie om aan te denken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:56 schreef Rozevla het volgende:
Dat is zoiezo uitgezocht, die hebben zich rot gelachen
Dat is wel zuur zeg dat het was afgelastquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ok dan is dat ff duidelijk.
Ging in 2009 naar concert van ze in Duitsland. Kwamen we daar was het afgelast![]()
![]()
2 weken later ging het gelukkig alsnog door
Ja of jij komt hierheenquote:
Je bent pvv'er, er is dus niet te spreken van reputatie.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sowieso. Als je spelfouten gaat maken naast je kutposts kan ik je echt niet meer openbaar steunen, ik heb ook een reputatie om aan te denken.
Nee, dat was idd ook niksquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel zuur zeg dat het was afgelast
Maar beter dat het doorging 2 weken later.
Lijkt me niks, naar een concert toe gaan en horen "Sorry het is afgelast"
Reputatie kan ook negatief zijn hequote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent pvv'er, er is dus niet te spreken van reputatie.
link nog eens hit the road jack door jou gezongenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel zuur zeg dat het was afgelast
Maar beter dat het doorging 2 weken later.
Lijkt me niks, naar een concert toe gaan en horen "Sorry het is afgelast"Gebeurde mij eenmalig bij Michael Jackson.. Had een ticket voor 8 Februari 2010, ik kreeg 25 Juni eerst m`n ticket in de mail
En een paar uur later hoorde ik dat 'ie was overleden
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Je bent pvv'er, er is dus niet te spreken van reputatie.
Nice! manquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat was idd ook niks![]()
maar concert was 1 van de mooiste avonden van m'n leven. bijna helemaal vooraan
Moet ze toch wel weten als Marokkaan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Reputatie kan ook negatief zijn he
huhquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:00 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
link nog eens hit the road jack door jou gezongen
Kan ik me voorstellen. Toch iconen he. Mooi festival ook toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nice! man
Een van de beste avonden van mijn leven moet toch wel The Rolling Stones in Werchter zijn geweest 2 jaar geleden.
Wat een gedoe om er heen te rijden, wát een gekut om weer op de parkeerplaats te komen en weg te gaan, en die regenMaar wat een show
![]()
![]()
![]()
Dat maakte echt alles goed.
Doe het maar met dezequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij zong eerst nummers in. Maar die heb je verwijderd.
die leipe mocro flavorquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet ze toch wel weten als Marokkaan.
Daar weet ik alles vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Reputatie kan ook negatief zijn he
komop braddie ik vond het gewoon mooi en verlang er naar om het weer te luisternequote:
Doe geen covers meer tenzij het in de band isquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:02 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
komop braddie ik vond het gewoon mooi en verlang er naar om het weer te luisterne
Was best een tof festival. TW Classic was het.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
schreef NoelGallagher het volgende:[/b]
[..]
Kan ik me voorstellen. Toch iconen he. Mooi festival ook toch?
Je hoeft het ook niet opnieuw te doen, gewoon even naar me linkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Doe geen covers meer tenzij het in de band isHéééééééééééél sporadisch met een maatje van mij. Maar dat komt nooit online
Ik ben daar ook geweest!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, vet. Ik ga ze op lowlands zien.
Hoe was het? Mooie show zeker?
hebben ze ook vla op festivals? lijkt me namelijk best wel leuk zo een festival..ik hou wel van muziekquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ok, vet. Ik ga ze op lowlands zien.
Hoe was het? Mooie show zeker?
ja maar ik heb niks meer online staan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet opnieuw te doen, gewoon even naar me linken
ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja maar ik heb niks meer online staan.
Alleen deze zie ik net:
http://picosong.com/hWrY/
(Zeer matig gezongen ook)
TW classic?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was best een tof festival. TW Classic was het.
Simple minds nog gehoord en Triggerfinger. Al was dat laatste echt herrie
Foo Fighters zijn echt heldenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TW classic?
Triggerfinger vind ik ook vrij weinig aan, alleen dat ene nummer van ze.
Foo Fighters ook bazenshow hoor
zullen wij samen vla eten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:08 schreef Rozevla het volgende:
Wowww braddie!
Morgen krijg jij 10 dozijn dildo's thuis man
Nope.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:07 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi
MEER MEER MEER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |