Ik heb er minder moeite in gestoken en het wat vlotter leesbaar gemaakt met smileysquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er meer moeite in gestoken en is ook professioneler zonder smilies
hugo is een intellectueel en houdt van langere verhalenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb er minder moeite in gestoken en het wat vlotter leesbaar gemaakt met smileys
Nou ja zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kut, Noel is er
ik ga maar snel avondeten
Niks je bent topquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou ja zegWat heb ik jou ooit misdaan?
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Niks je bent top
Luister niet naar die kdownie
Tuurlijk welquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet.
ik heb je nog begroetquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zijn erg naar vandaag
ze pesten me
What else is newquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zijn erg naar vandaag
ze pesten me
Ik heb liever white powderquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Jij en ik tegen de wereld
White power enzo
goed punt wel eigenlijk... gelukkig ben ik dement en ben ik het over een half uurtje weer vergetenquote:
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed punt wel eigenlijk... gelukkig ben ik dement en ben ik het over een half uurtje weer vergeten
hey Noel
het is werkelijk fantastisch... geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.
Ja, en momenteel even de ondergaande zon aan het checken met een sigaretje en een biertje.quote:
Het is ook top dat ze elkaar afmakenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind die mocro oorlog best fascinerend
Een kennis van mij zei laatst de letterlijke zin:quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.
quote:Ik wil best een beetje, maar dan ook écht een heel klein beetje dement worden zodat ik niet meer mee kan maken wat voor kankerzooitje dit land word
Nice! Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, en momenteel even de ondergaande zon aan het checken met een sigaretje en een biertje..
Wauw, die ga ik op mijn facebook zettenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei laatst de letterlijke zin:
[..]____!!!
Ik had nog over van gisteren. Aardappel, prei, gehakt, kerrie uit de oven.quote:
jij hoeft toch helemaal niet dement te worden man, dan ben je dubbel gehandicaptquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, die ga ik op mijn facebook zetten
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, die ga ik op mijn facebook zetten
Sws. Hopen dat we nog wat mooie afrekeningen krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is ook top dat ze elkaar afmaken
De enige goeie Marokkaan is er een met een tuin op zen buik
Dan kunnen ze alle wegen naar Amsterdam ook wel gelijk sluitenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Shisha lounges zouden ze per direct allemaal moeten sluiten.
Criminele bende
landverrader bij de ah daar kopen allemaal criminelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Shisha lounges zouden ze per direct allemaal moeten sluiten.
Criminele bende
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
criminelen die elkaar afmaken vind ik prima
tja... het is slordig, zo'n hoofd op straat..quote:
Ik ook !!quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
criminelen Marokkanen die elkaar afmaken vind ik prima
de zon heeft nog steeds dezelfde kleur horrrrrquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
Zon nu donkeroranje geworden. Mooi hoor.
Heb ik, wil je hem lenen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me er aan denken dat ik nog steeds dat boek moet kopen, mocro maffia
Is goed. Ik heb net een boek uit, mag jij die lenen.quote:
voor het eerst dat je ingevallen bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
School geweest, en toen meteen voor iemand ingevallen op stage. ben dooodd nu
kun je ook toepassen op jouw seksleven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
le kill du topique extraordinaire
valt nog wel mee hoorquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je ook toepassen op jouw seksleven.
10 trsquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij hoeft toch helemaal niet dement te worden man, dan ben je dubbel gehandicapt
Gewoon een bloedworst ja toggg..quote:
Aaaaay👌🏼quote:
Ja tof hequote:
IK ROOK HOOFDZAKELIJK DE VROUWTJES OP !!!quote:
Gadverdammequote:
Grappen??quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Rozevla, denk jij nou nooit van goh volgens mij vind bijna niemand m'n 'grappen' enzo leuk?
Ik maak geen grappenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Rozevla, denk jij nou nooit van goh volgens mij vind bijna niemand m'n 'grappen' enzo leuk?
Bereidingquote:
Ik heb een grap in men onderbroekquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ghe.quote:
Oquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeer een zwoele selfie te nemen maar 1 badhairday en 2 beertjes shirt, leven zit niet mee. 1stworldproblemsdeluxe.
Scheer je kop kaal en maak een foto in je BH, probleem opgelost #Brummetje2.0quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeer een zwoele selfie te nemen maar 1 badhairday en 2 beertjes shirt, leven zit niet mee. 1stworldproblemsdeluxe.
Ooo okquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe.
Mensen hier vinden mij ook irritant, maar ik post vaak wel gewoon mee met de meute. En doe niet dit soort rare dingen waardoor je bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Omgawd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Scheer je kop kaal en maak een foto in je BH, probleem opgelost #Brummetje2.0
Ok hou ik je moeder ook welquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoef niets wat met HIV is besmet sorry.
ik moet dat irritante dan vast nog ontdekkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe.
Mensen hier vinden mij ook irritant, maar ik post vaak wel gewoon mee met de meute. En doe niet dit soort rare dingen waardoor je bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik moet dat irritante dan vast nog ontdekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |