SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ja gewoon lobi sc kon niet omdat topic bestaat al blablaquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
beetje rare TT voor iemand die lapo had
wat ben je aan het downloadenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit op PSN te downloaden, wi-fi zo traag als schijt door een trechter
heb weer zin om borderlands handsome collection te spelen maar ja die moest ik laatst verwijderen omdat er godverdomme maar 500GB op zo'n kutding zitquote:
"maar"quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb weer zin om borderlands handsome collection te spelen maar ja die moest ik laatst verwijderen omdat er godverdomme maar 500GB op zo'n kutding zit
ah ja, gaar is dat iddquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb weer zin om borderlands handsome collection te spelen maar ja die moest ik laatst verwijderen omdat er godverdomme maar 500GB op zo'n kutding zit
dat zit echt zo vol, weet je hoe groot die spellen tegenwoordig zijnquote:
willooooowquote:
Wat ben jij voor kutnoob dan dat je console via wifi gaatquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit op PSN te downloaden, wi-fi zo traag als schijt door een trechter
Krijg je met die indiase programmeurs.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:10 schreef deadprez het volgende:
moest zelfs een fucking patch van 10 gig ofzo downloaden voor gta
zit via kabel op console en wi-fi op laptop domme poephoofdquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kutnoob dan dat je console via wifi gaat
niet gewoon alles via kabel hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit via kabel op console en wi-fi op laptop domme poephoofd
je zit nooit op je PS4 en überhaupt een Xbox One hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Tevens geen 1 TB hebben op je PS4 en geen 2,5 TB hebben op je Xbox One.
trquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nooit op je PS4 en überhaupt een Xbox One hebben
Oh.. hoi.quote:
console zonder kabel is niet te doen neequote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja jonge je had het over downloaden op psn en trage wifi wat moet ik dan concluderen hequote:Op donderdag 10 maart 2016 17:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wel waar maandag nog een half uur AC gedaan tot ik mee moest om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zit nooit op je PS4 en überhaupt een Xbox One hebben
Why not both?quote:
haha ik hoef nooit boodschappentas doenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel waar maandag nog een half uur AC gedaan tot ik mee moest om boodschappentas doen.
geen geld voorquote:
Staat er helemaal niet rare :Squote:Op donderdag 10 maart 2016 17:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ik hoef nooit boodschappentas doen
voor de ps2 jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
had uncharted 2 heel lang geleden gehaald voor ps2 en die is nog steeds geseald.
Stelen.quote:
zelfs ik heb die uitgespeeldquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb Until Dawn nog in seal zitten. Toen ik die kocht was mijn vriendin er niet dus durfde niet zonder iemand aanwezig om mij te kunnen beschermen.
Misschien heeft Braddie er nog een paar liggen voor een leuke prijs.quote:
geloofwaardigquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb Until Dawn nog in seal zitten. Toen ik die kocht was mijn vriendin er niet dus durfde niet zonder iemand aanwezig om mij te kunnen beschermen.
Met drie honden achter je zekerquote:
Zoals al mijn posts.quote:
Dit was een waargebeurd verhaal hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent wel een topuser, maar dr komt wel regelmatig kwats uit
Zijn dat vluchtelingen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er uit als een leuk spel
Ja.quote:
er zijn nu al mensen max level en singleplayer is best kort dus dan zit je alleen maar te kloten in die dark zonequote:Op donderdag 10 maart 2016 17:21 schreef Catkiller het volgende:
Is nu al bekend of Division een top of een flop is?
die rijen vd laptopsquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn nu al mensen max level en singleplayer is best kort dus dan zit je alleen maar te kloten in die dark zone
nog steeds somsquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:25 schreef Willoow het volgende:
Speelden jullie vroeger ook barbie's paardrijclub?
nee, ik heb de beta gespeeld en als je niet kan communiceren met je team word je anaal vernederdquote:
Hoezo kan dat niet dan?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik heb de beta gespeeld en als je niet kan communiceren met je team word je anaal vernederd
Oh zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat niemand mics heeft godverdomme
Hier ben ik alquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef Catkiller het volgende:
Beta heb ik gemist, weet niet waarom.
Gewoon solo gaan en iedereen quickscopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat niemand mics heeft godverdomme
quickscopen zit niet in rainbow six, geen idee waarom mensen het spelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gewoon solo gaan en iedereen quickscopen
Wat een kutspel, zeker voor twaalfjarige kotersquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quickscopen zit niet in rainbow six, geen idee waarom mensen het spelen
HEE VRIEND !!!quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:46 schreef Rozevla het volgende:
Kroepoek ruikt echt smerig trouwes
Gadverdamme
probeer het eens wat langerquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:03 schreef Oberkullie het volgende:
He jongens wat is dit voor aids in de SC, ik was maar één dagje weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |