Nice! Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, en momenteel even de ondergaande zon aan het checken met een sigaretje en een biertje..
Wauw, die ga ik op mijn facebook zettenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een kennis van mij zei laatst de letterlijke zin:
[..]____!!!
Ik had nog over van gisteren. Aardappel, prei, gehakt, kerrie uit de oven.quote:
jij hoeft toch helemaal niet dement te worden man, dan ben je dubbel gehandicaptquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, die ga ik op mijn facebook zetten
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, die ga ik op mijn facebook zetten
Sws. Hopen dat we nog wat mooie afrekeningen krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het is ook top dat ze elkaar afmaken
De enige goeie Marokkaan is er een met een tuin op zen buik
Dan kunnen ze alle wegen naar Amsterdam ook wel gelijk sluitenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Shisha lounges zouden ze per direct allemaal moeten sluiten.
Criminele bende
landverrader bij de ah daar kopen allemaal criminelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Shisha lounges zouden ze per direct allemaal moeten sluiten.
Criminele bende
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
criminelen die elkaar afmaken vind ik prima
tja... het is slordig, zo'n hoofd op straat..quote:
Ik ook !!quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
criminelen Marokkanen die elkaar afmaken vind ik prima
de zon heeft nog steeds dezelfde kleur horrrrrquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
Zon nu donkeroranje geworden. Mooi hoor.
Heb ik, wil je hem lenen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me er aan denken dat ik nog steeds dat boek moet kopen, mocro maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |