Ik heb er minder moeite in gestoken en het wat vlotter leesbaar gemaakt met smileysquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er meer moeite in gestoken en is ook professioneler zonder smilies
hugo is een intellectueel en houdt van langere verhalenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb er minder moeite in gestoken en het wat vlotter leesbaar gemaakt met smileys
Nou ja zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kut, Noel is er
ik ga maar snel avondeten
Niks je bent topquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou ja zegWat heb ik jou ooit misdaan?
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Niks je bent top
Luister niet naar die kdownie
Tuurlijk welquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet.
ik heb je nog begroetquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zijn erg naar vandaag
ze pesten me
What else is newquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze zijn erg naar vandaag
ze pesten me
Ik heb liever white powderquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Jij en ik tegen de wereld
White power enzo
goed punt wel eigenlijk... gelukkig ben ik dement en ben ik het over een half uurtje weer vergetenquote:
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed punt wel eigenlijk... gelukkig ben ik dement en ben ik het over een half uurtje weer vergeten
hey Noel
het is werkelijk fantastisch... geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.
Ja, en momenteel even de ondergaande zon aan het checken met een sigaretje en een biertje.quote:
Het is ook top dat ze elkaar afmakenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind die mocro oorlog best fascinerend
Een kennis van mij zei laatst de letterlijke zin:quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel wat, dement zijn.
quote:Ik wil best een beetje, maar dan ook écht een heel klein beetje dement worden zodat ik niet meer mee kan maken wat voor kankerzooitje dit land word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |