Grappen??quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Rozevla, denk jij nou nooit van goh volgens mij vind bijna niemand m'n 'grappen' enzo leuk?
Ik maak geen grappenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Rozevla, denk jij nou nooit van goh volgens mij vind bijna niemand m'n 'grappen' enzo leuk?
Bereidingquote:
Ik heb een grap in men onderbroekquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ghe.quote:
Oquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeer een zwoele selfie te nemen maar 1 badhairday en 2 beertjes shirt, leven zit niet mee. 1stworldproblemsdeluxe.
Scheer je kop kaal en maak een foto in je BH, probleem opgelost #Brummetje2.0quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeer een zwoele selfie te nemen maar 1 badhairday en 2 beertjes shirt, leven zit niet mee. 1stworldproblemsdeluxe.
Ooo okquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe.
Mensen hier vinden mij ook irritant, maar ik post vaak wel gewoon mee met de meute. En doe niet dit soort rare dingen waardoor je bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Omgawd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Scheer je kop kaal en maak een foto in je BH, probleem opgelost #Brummetje2.0
Ok hou ik je moeder ook welquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoef niets wat met HIV is besmet sorry.
ik moet dat irritante dan vast nog ontdekkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ghe.
Mensen hier vinden mij ook irritant, maar ik post vaak wel gewoon mee met de meute. En doe niet dit soort rare dingen waardoor je bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik moet dat irritante dan vast nog ontdekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |