wiequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel toevallig dat rozevla weggaat en jij opeens opdaagt
geen last vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo dikke mensen hebben volgens mij vaak erectieproblemen. Heb ik van horen zeggen hoor haha
Haha, homo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja dus?
M`n nicht is best knap, maar het is familie, sorry maar nee. Dat jij nou zo`n fucked up mind hebt kan ik niets aan doen.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inb4 gaat sowieso moeilijk omhoog onder al dat gewicht iksdee
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel zo dikke mensen hebben volgens mij vaak erectieproblemen. Heb ik van horen zeggen hoor haha
echt niet jij hebt er ervaring meequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar jouw ouders waren toch ook al broer en zus?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja dus?
M`n nicht is best knap, maar het is familie, sorry maar nee. Dat jij nou zo`n fucked up mind hebt kan ik niets aan doen.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw ouders waren toch ook al broer en zus?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw ouders waren toch ook al broer en zus?
als ze het gewoon goed en lekker doet dan wordt je gewoon hard hoor zijn nml gewoon reflectiesquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:27 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als mijn nicht mij opgeilt gaat 'ie écht niet omhoog staan hoor... bah
ok bedankt Hansquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had nog meer argumenten nodig, dit vond ik wel een goede.
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet als ik kaal was zou ik zelfmoord plegen. Dit is geen advies of zo.
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sleur je een wc-hok in op Schiphol
Dat betwijfel ik bij familie..quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze het gewoon goed en lekker doet dan wordt je gewoon hard hoor zijn nml gewoon reflecties
je kan altijd nog een rijke vent zoekenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een viswijf worden heb visolie besteld hahaha xddddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |