Niet als je van de herenliefde bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze het gewoon goed en lekker doet dan wordt je gewoon hard hoor zijn nml gewoon reflecties
niet omdat het moet maar omdat het kanquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wtf waarom vergelijk jij mij met iemand die om de zin een enter gebruikt.
nouja zegquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow, ik hoop niet dat je mes zeer deed toen mijn rug in de weg stond.
hahaha!!11quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet omdat het moet maar omdat het kan
Op fok heb je lurkers rondlopen, ik zei een x dat ik bepaalde schoenen wilde en kreeg dm met "hoe duur is dat grapje en stuur je rekeningnummer"....quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
je kan altijd nog een rijke vent zoeken
neequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je neemt toch niet je vriend mee naar huis dan
teringquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op fok heb je lurkers rondlopen, ik zei een x dat ik bepaalde schoenen wilde en kreeg dm met "hoe duur is dat grapje en stuur je rekeningnummer"....
...
zou geen vent gaan zoeken op fokquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op fok heb je lurkers rondlopen, ik zei een x dat ik bepaalde schoenen wilde en kreeg dm met "hoe duur is dat grapje en stuur je rekeningnummer"....
...
Gewoon van profiteren tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
nog geen honderd jaar geleden was het heel normaal met een nichtje te trouwen hoor en je fysieke gestel werkt niet plots automagisch anders omdat het familie is, geil is geil.quote:
bood ie ook aan om ze te likkenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
Ben ik ook niet echt van planquote:
Uh nee, en dan gaat hij jou stalken zeker want hij heeft schoenen voor je gekocht !!!1!1!1quote:
Kop een trein die stilstaatquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
spring van een gebouw af op een veilige zachte afgrond
Dan ga ik KLB TV doen als een soort Twitch hoertje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon postbus openen en alle pakketjes daarheen
Gewoon naar een afhaalpunt laten verzendenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |