wat denk jij dat ik op mijn laatste stagedag krijg, wch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ging niet over mannen die op andere mannen vallen he....
Een pak vla?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat denk jij dat ik op mijn laatste stagedag krijg, wch?
ja toch wel?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een dikke neger lul ??quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Babasının silah zoruyla onu tutarken neyse onun kuzenleri sikikleri.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is wel duidelijk dat Ash gewoon een vieze arabier is die aan een nichtje is gekoppeld door zijn ouders
Ok sorryquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
niemand lacht hier om
doe niet alsof je grappig bent
*insert you dont say plaatje*quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ok sorry![]()
Komt door mijn achterstand![]()
Ik ben een mega retard
Wat lul jij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Babasının silah zoruyla onu tutarken neyse onun kuzenleri sikikleri.
TR gemaakt omdat geen Nederlands of Engelsquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
Babasının silah zoruyla onu tutarken neyse onun kuzenleri sikikleri.
Dat was als response naar Frozen Assassin over Ash.quote:
Stond er vertaald naar het turksquote:Hij neukt sowieso zijn nichtjes terwijl z`n vader hem onder schot houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |