SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MMGYMCMB op 25-02-2016 21:51:05 ]
Ja bedoel ook stug in een bredere zin dan seks, maar dacht dat je dat van ps4 al karakteristiek voor speelsheid vond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende: [..] Nee, stiff in bed. Niet per se seks, ook stoeien en knuffelen enzo. Gewoon lomp en niet lenig
. 2stiff (bijvoeglijk naamwoord) 1stijf, stug, gereserveerd
Als ze daar maar bietje ligt ipv gewoon meeneuken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Wat bedoelt men als een chick stijf is tijdens seks? Snap srs niet zo wat dan bedoelt wordt.
zij is wel gek manquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel man, maar denk aan je roots, Zondag 28 feb https://www.instagram.com/p/BB1ztdqrT-r/ niet vergeten
Snap je wel als je een paar keer zeesterren gesekst hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Wat bedoelt men als een chick stijf is tijdens seks? Snap srs niet zo wat dan bedoelt wordt.
Lijkt net trannyquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is wel gek man![]()
[ afbeelding ]
yeahquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Koerd dus, anders zou je wel Turkse schreeuwen.
Hoe kun je nu gewoon daar liggen tijdens seks?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ze daar maar bietje ligt ipv gewoon meeneuken.
Geen initiatief nemen, niet lenig zijn, geen zin hebben. Eén van deze dingen of een combinatiequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker kontjequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is wel gek man![]()
[ afbeelding ]
WAnneer ben je niet lenig dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen initiatief nemen, niet lenig zijn, geen zin hebben. Eén van deze dingen of een combinatie.
Ja dr zijn van die wijvenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe kun je nu gewoon daar liggen tijdens seks?
Worth it tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is wel gek man![]()
[ afbeelding ]
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe niet voor jan lul blogilates snap je
Doel je op mij pussy?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Ashqelon het volgende:
@Chai had het inderdaad over Turks racisme tegenover Nederlanders maar zeg niet wie.
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger wordquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestond. Ken alleen pilates
.
Zet jij weleens brazillian wax?quote:
Alleen Nederlanders kunnen discrimineren toch? Dat lees ik altijd op de frontpagequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Ashqelon het volgende:
@Chai had het inderdaad over Turks racisme tegenover Nederlanders maar zeg niet wie.
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash. Geld. Waar is het? Moet vakantie betalen.
Kun je wat makkelijker onder de bank stofzuigen enzo. Perfect.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger word
Waarom vraag je dit?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zet jij weleens brazillian wax?
Frontpage zijn juist alleen maar Nederlandse racisten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders kunnen discrimineren toch? Dat lees ik altijd op de frontpage
OMG, jij bent zwaar pussy man. Kilibik.quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger word
Damnquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG, jij bent zwaar pussy man. Kilibik.
Mijn haat richting Turken is groter dan mijn zgn haat richting Nederlanders, hoor.
Ik schijt op Turkije.
ff doorgestuurd naar erdiequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn haat richting Turken is groter dan mijn zgn haat richting Nederlanders, hoor.
Ik schijt op Turkije.
sws zijn deze opmerkingen echt heel irritant, maar als het komt van een man die een chick heeft, daalt hij nog meer in mijn achting.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
zit je poes in te beelden hoe die eruit moet zien. [ afbeelding ]
Kom je er wel eens?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik schijt op Turkije.
ik heb 30e op staan met een odd van 12!quote:
Jeetje stimm, wat heb jij vandaag?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sws zijn deze opmerkingen echt heel irritant, maar als het komt van een man die een chick heeft, daalt hij nog meer in mijn achting.
Kun je hier mee kappen?
op winst midgetland?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb 30e op staan met een odd van 12!
Ja, heb er familie wonen. Ga ook alleen naar het dorp en doe soms stadje.quote:
ja..#yoloquote:
Ken ik niet. Ken alleen Cityquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Joah ook die drie, maar voornamelijk Manchester.
Je bent toch geen Turk?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik schijt op Turkije.
Nee, stop met je zgn playboy gedrag en gedraag je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jeetje stimm, wat heb jij vandaag?
Vertel...hoe was je dag?
playboy?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, stop met je zgn playboy gedrag en gedraag je.
Kan je wat geld naar mij overmaken? Dan investeer ik dat voor je en krijg je deel van de winst.quote:
Ah ok. Ik heb zelf ook het idee dat het slechter wordt onder Erdogan, maar ik spreek alleen Turken die pro-Erdogan zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, heb er familie wonen. Ga ook alleen naar het dorp en doe soms stadje.
Laatste 2 jaar schijt ik op dat land. Mijn familie kan niet eens normaal Koerdisch spreken in het openbaar. Kut land
Mijne heet Long John Silver Triple Extended.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees een vent en noem je beestje bij zijn naam.
Is net de Hitler-jugend, die likken alles op wat er uit de citroen Erdogan wordt geperst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb zelf ook het idee dat het slechter wordt onder Erdogan, maar ik spreek alleen Turken die pro-Erdogan zijn
Ja, zgn is Erdogan goed voor de economiequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb zelf ook het idee dat het slechter wordt onder Erdogan, maar ik spreek alleen Turken die pro-Erdogan zijn
heb sws het idee dat er daar in nederland heel erg veel van zijn, maar volgens mij valt het in turkije zelf wel meequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
met je soa stickquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijne heet Long John Silver Triple Extended.
Ja man, daarom blijft AKP rulen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb sws het idee dat er daar in nederland heel erg veel van zijn, maar volgens mij valt het in turkije zelf wel mee
Vind sowieso vaak moslims veel vriendelijker in hun eigen landenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb sws het idee dat er daar in nederland heel erg veel van zijn, maar volgens mij valt het in turkije zelf wel mee
ik baseer me ook alleen maar op wat ik op internet lees over Turkije hè. Maar ik heb iig het idee dat er vooral onder de jongeren toch wel wat afkeer is tegen Erdogan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man, daarom blijft AKP rulen.
eh okequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind sowieso vaak moslims veel vriendelijker in hun eigen landen
Niet alleen moslims though. Britten ook b.v.quote:
Wat precies mag ook in DM.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je wat geld naar mij overmaken? Dan investeer ik dat voor je en krijg je deel van de winst.
Daar horen ze ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wow eigen land? Bedoel je nu dat er in Nederland geen plek is voor moslims?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
kom we klappen hemquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
VK heeft net toegegeven dat hij een Wildersstemmer is
Ja of jij gedraagt je gewoon wat vriendelijker als je op vakantie bentquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet alleen moslims though. Britten ook b.v.
Weet niet zo goed waarom, kan ook aan mij liggen, maar ze komen gewoon altijd sympathieker over als ik in het buitenland ben
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow eigen land? Bedoel je nu dat er in Nederland geen plek is voor moslims?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn ook harstikke welkom hier.
ja ja smoesjes, we hebben je wel doorquote:
Moslim 1 is niet Moslim 2 eh, laat staan de verschillen tussen het ene en het andere volk (buiten het geloof om).quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben sowieso irl echt een vriendelijk iemand. Ik spuw al mijn haat gewoon tegen jullie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja of jij gedraagt je gewoon wat vriendelijker als je op vakantie bent
Hehe wat vroeg ie dan en had ie geld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest vandaag aan je denken ash
Nieuwe collega, dus inwerken enzo toch. Heeele tijd dingen vragen enzopffff
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn ook harstikke welkom hier.
watquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Moslim 1 is niet Moslim 2 eh, laat staan de verschillen tussen het ene en het andere volk (buiten het geloof om).
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb Volkert al benaderd, die had toch niets te doen
pls stop met je racisten praat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.
Hahaha je reageert ook gewoon echt met 2 vragen terugquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe wat vroeg ie dan en had ie geld?
Jammer dat jouw gebied na 1945 ophield met bestaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.
Ah, dus irl mag ik wel een studio huren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben sowieso irl echt een vriendelijk iemand. Ik spuw al mijn haat gewoon tegen jullie.
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pls stop met je racisten praat.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, hoe is het? nog een trio geweigerd vandaag?
Wel seksdate geregeld voor het weekend. Nu jij weer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, hoe is het? nog een trio geweigerd vandaag?
Als je het kunt betalen, sure.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, dus irl mag ik wel een studio huren?
Nee hoor, ik heb daar alleen nog maar op gewonnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Daar had je laatst geld op verloren.
voor sommige stromingen inderdaad niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow eigen land? Bedoel je nu dat er in Nederland geen plek is voor moslims?
Omdat die er wel een verdomd goeie reden voor hebben jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.
Terwijl hij zelf hele conservatieve denkbeelden heeft die niet echt in Nederland passen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pls stop met je racisten praat.
Je doet net alsof 'Moslim' een ras of afkomst is.quote:
Welke stromingen zijn dit?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
voor sommige stromingen inderdaad niet.
Ai, kan het in termijnen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen, sure.
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf hele conservatieve denkbeelden heeft die niet echt in Nederland passen.
Niet beffenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Damn je zou jimmy maar moeten neuken
beft ook niet
Omdat ze een christelijke achtergrond hebben zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.
Thanx G jij bent ook tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha je reageert ook gewoon echt met 2 vragen terugwat een mooie vent ben je ook
Als het ff kan niet nee, doe het wel somsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Damn je zou jimmy maar moeten neuken
beft ook niet
75*quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.
jij bent echt een rare boiquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het ff kan niet nee, doe het wel soms
Ik vind je maar een boeler hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks man. Fijn om te horen
Dat scheelt wel ja. Je krijgt alleen maar gezeur met twee verschillende dominante religies in een klein land.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze een christelijke achtergrond hebben zeker.
nietus en dat weet jij ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind je maar een boeler hoor.
Zou liever vier weken op een camping zitten met JD dan een uurtje met jou op een terrasje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nietus en dat weet jij ook
Even srs was jij dat niet met Trump in Neveda ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb daar alleen nog maar op gewonnen.
Eh okquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.
niks mis meequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker een half uur likken voordat je er op mag.
wahabisme salafisme en takfirisme.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je doet net alsof 'Moslim' een ras of afkomst is.
[..]
Welke stromingen zijn dit?
Ja, en Trump heeft Nevada ook geworden. En dik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Even srs was jij dat niet met Trump in Neveda ofzo?
Waarom Rubio eigenlijk? Hij is zeer conservatief maar spreekt door z'n uitstraling liberale republicans aan.
Praktisch niemand dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wahabisme salafisme en takfirisme.
vind je het niet lekker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het ff kan niet nee, doe het wel soms
JD?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou liever vier weken op een camping zitten met JD dan een uurtje met jou op een terrasje.
ow wow jij beft een onsje hshahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Vind het eerlijk gezegd een beetje té voor een ONS
Nee dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow wow jij beft een onsje hshaha
Realistische dus niet oer definitie fe beste ideeen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en Trump heeft Nevada ook geworden. En dik ook.
En ik ben voor Rubio ja, de beste kandidaat met de meest realistische denkbeelden.
De beste ideeën zijn realistisch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Realistische dus niet oer definitie fe beste ideeen?
Hoeveel heb je al ingezet en gewonnen? En hoeveel heb je nodig?
Soms lukt het gewoon niet.quote:
Bijzonder hequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ash stelt idd alleen maar vragen, viel mij ook nu op NG
waarom denk je dat hij mij zo ergertquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ash stelt idd alleen maar vragen, viel mij ook nu op NG
Eigenlijk alles liever dan Hillary.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dit dus bernie zou een betere president zijn dan die onbetrouwbare clinton.
Jaaquote:
Moest gniffelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij mij zo ergert
en wat als je niet wint?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De beste ideeën zijn realistisch.
20 euro. En zoveel als je kan missen.
Iedereen die niet de Bern voelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je graag voorgelogen wilt worden is dat een goed idee ja.
Dat geldt voor iedere politicusquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je graag voorgelogen wilt worden is dat een goed idee ja.
Liever Clinton dan hubackabee of graham of anderen die maarten van rossem zou omschrijven als deel van een gezelschap van volslagen psychopaten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eigenlijk alles liever dan Hillary.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was gezellig. Echt enorm veel gelachenEn ook nog gekust maar hij werd enorm verlegen
Bernie is een kansloze goedzak met domme ideeën die als useful idiot door Hillary wordt gebruikt om naar links te kunnen shiften zonder de goodwil van de bevolking te verliezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iedereen die niet de Bern voelt.
Alweer een volgend afspraakje in de planning?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was gezellig. Echt enorm veel gelachenEn ook nog gekust maar hij werd enorm verlegen
Berniequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iedereen die niet de Bern voelt.
dacht dat dat kwam door mn opmerking over The Game die niet eens slecht bedoeld was.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij mij zo ergert
Ze had het gore lef om bewust tegen slachtoffers van terrorisme te liegen in een besloten meeting. Dan ben je wel heel ver gezonken.quote:
Oh ja, hij zegt wat het volk wil horen denkt!quote:
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te incapabel zijn zelf te regelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
echt hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te incapabel zijn zelf te regelen.
Hahaha sjezus, bijna water uitgespuugdquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest vandaag aan je denken ash
Nieuwe collega, dus inwerken enzo toch. Heeele tijd dingen vragen enzopffff
FTFYquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te lelijk zijn.
Kom gewoon samen met mij naar de blauwe engel sowieso dat je dan iemand fixtquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te incapabel zijn zelf te regelen.
Alles beter dan een losgeslagen onberekenbare populist of een fanatieke evangelist die meent dat de Bijbel een goede staatkundige gids kan zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Bernie is een kansloze goedzak met domme ideeën die als useful idiot door Hillary wordt gebruikt om naar links te kunnen shiften zonder de goodwil van de bevolking te verliezen.
Heb 't ff gefixt voor je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh ja, hij zegt wat het domme volk wil horen denkt!
Waar is Paxcon wil pik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom gewoon samen met mij naar de blauwe engel sowieso dat je dan iemand fixt
If I cant have my hottie collega, I don't want nobody babyquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom gewoon samen met mij naar de blauwe engel sowieso dat je dan iemand fixt
Doel je op Cruz Carson of Rubio?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles beter dan een losgeslagen onberekenbare populist of een fanatieke evangelist die meent dat de Bijbel een goede staatkundige gids kan zijn.
Kan je weer heerlijk 60 jaar terug de tijd in.
Jeetje je bent echt verloren. We moeten die collega van jou snel aan jou koppelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
If I cant have my hottie collega, I don't want nobody baby
Bedoel je Bernie?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles beter dan een losgeslagen onberekenbare populist
Daarom Marco Rubio 2016.quote:of een fanatieke evangelist die meent dat de Bijbel een goede staatkundige gids kan zijn.
Kan je weer heerlijk 60 jaar terug de tijd in.
Rubio is toch ook conservatiefwat dat betreft?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedoel je Bernie?
[..]
Daarom Marco Rubio 2016.
Ja dus? Hij heeft verstandige ideeën.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Rubio is toch ook conservatiefwat dat betreft?
Mitt Romney 2016.
In de OP staat niet voor niets Boelervardquote:
quote:
True thatquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de OP staat niet voor niets Boelervard
Discriminerende opmerking, TR.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Homo's zijn srsly geweldige mensen.
Ja was heel lief. Raak ook niet uitgepraat met 'm haha.quote:
Ja, volgende week vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alweer een volgend afspraakje in de planning?
Geen probleem. Ieder stadje een ander schatje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:
Ja dacht vraag het even omdat je dat zei als antwoord op de post van hoink over Bijbelfanaten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dus? Hij heeft verstandige ideeën.
ik volg topic niet, zit voetbal te kijken...en voetbal gerelateerd post hier/quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wel. Jij wordt zelfs graag gerimd. blegh
Homo's>hetero'squote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Discriminerende opmerking, TR.
Succesquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja was heel lief. Raak ook niet uitgepraat met 'm haha.
[..]
Ja, volgende week vast wel.![]()
nobody cares. srs.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik volg topic niet, zit voetbal te kijken...en voetbal gerelateerd post hier/
Ik kijk liever naar persoonlijkheid in plaats van dit soort stereotyperende uitspraken te doen.quote:
Hmmm. Beetje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Nee. Afknapper?
[..]
True that.
Oke Hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar persoonlijkheid in plaats van dit soort stereotyperende uitspraken te doen.
Ben er wel 's achter gekomen dat ik het wel per ongeluk heb gedaan. Ik van "WTF ZEI JE DAN NIKS?!" en zij van "ja, dacht dat je het expres deed, vond het wel lekker"quote:
waarom reageer je op mijn post dan?quote:
Wantquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zie, Guus is ook gay dus Opso's hypothese valt om.
om het je duidelijk te maken. Snugger ben je nml niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
waarom reageer je op mijn post dan?
Ik was vergeten dat jij zo'n autistische "zelfvoorzienende" oikofoob was die de verzorgingsstaat veracht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedoel je Bernie?
[..]
Daarom Marco Rubio 2016.
Hoe doe je dat per ongeluk ffsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben er wel 's achter gekomen dat ik het wel per ongeluk heb gedaan. Ik van "WTF ZEI JE DAN NIKS?!" en zij van "ja, dacht dat je het expres deed, vond het wel lekker".
.
Hoe was ze dan opeens daarover begonnen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben er wel 's achter gekomen dat ik het wel per ongeluk heb gedaan. Ik van "WTF ZEI JE DAN NIKS?!" en zij van "ja, dacht dat je het expres deed, vond het wel lekker".
.
je wilt weer aandacht, ik merk het.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
om het je duidelijk te maken. Snugger ben je nml niet.
Weet ik veel, was wild ofzo. De marge is maar 3 cm ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat per ongeluk ffs
Weet je wel wat oikofoob betekent?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij zo'n autistische "zelfvoorzienende" oikofoob was die de verzorgingsstaat veracht.
Ja true.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet ik veel, was wild ofzo. De marge is maar 3 cm ofzo.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
Weet je wel wat oikofoob betekent?
Niet opeens uit het niks natuurlijk, maar ging volgens mij over Kevin Gates met dat "eatin' booty"-ding, zodoende.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe was ze dan opeens daarover begonnen?
Vooral als die verkeerd gebruikt worden door falende mensen die zelf niet weten wat ze betekenen (lees: Hoink).quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Remqo het volgende:
Ik word hoinkofoob van al die moeilijke woorden
gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Remqo het volgende:
Ik word hoinkofoob van al die moeilijke woorden
En jij bent bang voor onze verzorgingsstaat. Ies koeltoer, mein haus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Angst voor het eigene is een goede definitie. Uit het Grieks. Oikos = huis; Fobie = angst.
Oke Hoink, faalkneusje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En jij bent bang voor onze verzorgingsstaat. Ies koeltoer, mein haus.
En toen zei ze dat je dat wel goed kan ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet opeens uit het niks natuurlijk, maar ging volgens mij over Kevin Gates met dat "eatin' booty"-ding, zodoende.
Geef mij de zoete popcornquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ouderwets weer.
mooie dingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ouderwets weer.
Per ongelukquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
Vind het wel mooi dat je oprecht denkt dat ik je uitleg nodig had.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Vooral als die verkeerd gebruikt worden door falende mensen die zelf niet weten wat ze betekenen (lees: Hoink).
ja negeer dm maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ouderwets weer.
Ik zei toen van "snap die hype niet, waarom zou je dat doen" etc., zei ze van "jij hebt het ook wel 's gedaan hoor".quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
En toen zei ze dat je dat wel goed kan ofzo?
Je gebruikte het woord totaal verkeerd, dus ja. En meteen weer zo'n trieste persoonlijke aanval. Jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je oprecht denkt dat ik je uitleg nodig had.
Dat toneelstukje voeren je leerlingen ook op. Met verve. Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n kneus zoals jij anders zou durven denken dat je ook maar een beetje autoriteit hebt.
Deed het pijn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
Je gebruikte het woord totaal verkeerd, dus ja. En meteen weer zo'n trieste persoonlijke aanval. Jammer.
Dit was mijn laatste post richting jou, ik zal je vanaf nu negeren. Je bent het niet waard.
hehe hoe reageerde jij toen komop wil hele verhaal daarover weten white of black meisje?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei toen van "snap die hype niet, waarom zou je dat doen" etc., zei ze van "jij hebt het ook wel 's gedaan hoor".
[ afbeelding ]
Ging ze het uitleggen. Dacht echt van "wtf vertel je me dat nu pas dan"![]()
.
Alles is bestuurd jwzquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
Geloof ook niet zo in dat per ongeluk
Hij heeft zn broek al op knieënquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe hoe reageerde jij toen komop wil hele verhaal daarover weten white of black meisje?
MMG heeft de anus van een meisje gelikt en doet alsof hij niet wist dat hij dat deed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar de fuck gaat het over joh?volg er niks van.
Maakt ook niet uit, daarom steek ik er 1 op. De eerste vandaag jajajajaj
Haha die sig van jouquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG heeft kont gelikt, de rest boeit niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom lach jij in het Spaans?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vanquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe hoe reageerde jij toen komop wil hele verhaal daarover weten white of black meisje?
Je kent me langer dan vandaag, anders had ik dat ook gewoon gezegd. Hoe moet ik er anders zelf pas later achterkomen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
Geloof ook niet zo in dat per ongeluk
Alsof het zo bijzonder is dat mmg anussen likt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MMG heeft de anus van een meisje gelikt en doet alsof hij niet wist dat hij dat deed.
Hehe bazenpost.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zij van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
White, Nederlands (met Engels, Spaans en Pools).
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof het zo bijzonder is dat mmg anussen likt.
ik lik toch ook niet per ongeluk zn anus johquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag, anders had ik dat ook gewoon gezegd. Hoe moet ik er anders zelf pas later achterkomen?
Dat je homo bent, of waar gaat dit over?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag, anders had ik dat ook gewoon gezegd. Hoe moet ik er anders zelf pas later achterkomen?
Vind het echter verbazingwekkend dat je dat niet door zou hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof het zo bijzonder is dat mmg anussen likt.
Ey..poeperd likken van een chick alleen als zijn net als douche komt anders een big NO-GO vriend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zij van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
White, Nederlands (met Engels, Spaans en Pools).
allebei een gat tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind het echter verbazingwekkend dat je dat niet door zou hebben.
Hoe de fuck moet je een clitoris vinden als je niet eens het verschil opmerkt tussen een vagina en een anus?
Nooouuuquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik lik toch ook niet per ongeluk zn anus joh
Chick gebeft, waarschijnlijk wild bezig geweest, weken later dit:quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat je homo bent, of waar gaat dit over?
Even een korte samenvatting gaarne
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei toen van "snap die hype niet, waarom zou je dat doen" etc., zei ze van "jij hebt het ook wel 's gedaan hoor".
[ afbeelding ]
Ging ze het uitleggen. Dacht echt van "wtf vertel je me dat nu pas dan"![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |