Hehe wat vroeg ie dan en had ie geld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest vandaag aan je denken ash
Nieuwe collega, dus inwerken enzo toch. Heeele tijd dingen vragen enzopffff
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn ook harstikke welkom hier.
watquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Moslim 1 is niet Moslim 2 eh, laat staan de verschillen tussen het ene en het andere volk (buiten het geloof om).
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb Volkert al benaderd, die had toch niets te doen
pls stop met je racisten praat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.
Hahaha je reageert ook gewoon echt met 2 vragen terugquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe wat vroeg ie dan en had ie geld?
Jammer dat jouw gebied na 1945 ophield met bestaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.
Ah, dus irl mag ik wel een studio huren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben sowieso irl echt een vriendelijk iemand. Ik spuw al mijn haat gewoon tegen jullie.
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pls stop met je racisten praat.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, hoe is het? nog een trio geweigerd vandaag?
Wel seksdate geregeld voor het weekend. Nu jij weer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, hoe is het? nog een trio geweigerd vandaag?
Als je het kunt betalen, sure.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, dus irl mag ik wel een studio huren?
Nee hoor, ik heb daar alleen nog maar op gewonnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Daar had je laatst geld op verloren.
voor sommige stromingen inderdaad niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow eigen land? Bedoel je nu dat er in Nederland geen plek is voor moslims?
Omdat die er wel een verdomd goeie reden voor hebben jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.
Terwijl hij zelf hele conservatieve denkbeelden heeft die niet echt in Nederland passen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pls stop met je racisten praat.
Je doet net alsof 'Moslim' een ras of afkomst is.quote:
Welke stromingen zijn dit?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
voor sommige stromingen inderdaad niet.
Ai, kan het in termijnen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen, sure.
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf hele conservatieve denkbeelden heeft die niet echt in Nederland passen.
Niet beffenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Damn je zou jimmy maar moeten neuken
beft ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |