sws zijn deze opmerkingen echt heel irritant, maar als het komt van een man die een chick heeft, daalt hij nog meer in mijn achting.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
zit je poes in te beelden hoe die eruit moet zien. [ afbeelding ]
Kom je er wel eens?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG, jij bent zwaar pussy man. Kilibik.
Mijn haat richting Turken is groter dan mijn zgn haat richting Nederlanders, hoor.
Ik schijt op Turkije.
ik heb 30e op staan met een odd van 12!quote:
Jeetje stimm, wat heb jij vandaag?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sws zijn deze opmerkingen echt heel irritant, maar als het komt van een man die een chick heeft, daalt hij nog meer in mijn achting.
Kun je hier mee kappen?
op winst midgetland?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb 30e op staan met een odd van 12!
Ja, heb er familie wonen. Ga ook alleen naar het dorp en doe soms stadje.quote:
ja..#yoloquote:
Ken ik niet. Ken alleen Cityquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Joah ook die drie, maar voornamelijk Manchester.
Je bent toch geen Turk?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG, jij bent zwaar pussy man. Kilibik.
Mijn haat richting Turken is groter dan mijn zgn haat richting Nederlanders, hoor.
Ik schijt op Turkije.
Nee, stop met je zgn playboy gedrag en gedraag je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jeetje stimm, wat heb jij vandaag?
Vertel...hoe was je dag?
playboy?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, stop met je zgn playboy gedrag en gedraag je.
Kan je wat geld naar mij overmaken? Dan investeer ik dat voor je en krijg je deel van de winst.quote:
Ah ok. Ik heb zelf ook het idee dat het slechter wordt onder Erdogan, maar ik spreek alleen Turken die pro-Erdogan zijnquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, heb er familie wonen. Ga ook alleen naar het dorp en doe soms stadje.
Laatste 2 jaar schijt ik op dat land. Mijn familie kan niet eens normaal Koerdisch spreken in het openbaar. Kut land
Mijne heet Long John Silver Triple Extended.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees een vent en noem je beestje bij zijn naam.
Is net de Hitler-jugend, die likken alles op wat er uit de citroen Erdogan wordt geperst.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb zelf ook het idee dat het slechter wordt onder Erdogan, maar ik spreek alleen Turken die pro-Erdogan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |