Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe niet voor jan lul blogilates snap je
Doel je op mij pussy?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Ashqelon het volgende:
@Chai had het inderdaad over Turks racisme tegenover Nederlanders maar zeg niet wie.
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger wordquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestond. Ken alleen pilates
.
Zet jij weleens brazillian wax?quote:
Alleen Nederlanders kunnen discrimineren toch? Dat lees ik altijd op de frontpagequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Ashqelon het volgende:
@Chai had het inderdaad over Turks racisme tegenover Nederlanders maar zeg niet wie.
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash. Geld. Waar is het? Moet vakantie betalen.
Kun je wat makkelijker onder de bank stofzuigen enzo. Perfect.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger word
Waarom vraag je dit?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zet jij weleens brazillian wax?
Frontpage zijn juist alleen maar Nederlandse racisten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alleen Nederlanders kunnen discrimineren toch? Dat lees ik altijd op de frontpage
OMG, jij bent zwaar pussy man. Kilibik.quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger word
Damnquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG, jij bent zwaar pussy man. Kilibik.
Mijn haat richting Turken is groter dan mijn zgn haat richting Nederlanders, hoor.
Ik schijt op Turkije.
ff doorgestuurd naar erdiequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG, jij bent zwaar pussy man. Kilibik.
Mijn haat richting Turken is groter dan mijn zgn haat richting Nederlanders, hoor.
Ik schijt op Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |