SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MMGYMCMB op 25-02-2016 21:51:05 ]
Ja bedoel ook stug in een bredere zin dan seks, maar dacht dat je dat van ps4 al karakteristiek voor speelsheid vond.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende: [..] Nee, stiff in bed. Niet per se seks, ook stoeien en knuffelen enzo. Gewoon lomp en niet lenig
. 2stiff (bijvoeglijk naamwoord) 1stijf, stug, gereserveerd
Als ze daar maar bietje ligt ipv gewoon meeneuken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Wat bedoelt men als een chick stijf is tijdens seks? Snap srs niet zo wat dan bedoelt wordt.
zij is wel gek manquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel man, maar denk aan je roots, Zondag 28 feb https://www.instagram.com/p/BB1ztdqrT-r/ niet vergeten
Snap je wel als je een paar keer zeesterren gesekst hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Wat bedoelt men als een chick stijf is tijdens seks? Snap srs niet zo wat dan bedoelt wordt.
Lijkt net trannyquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is wel gek man![]()
[ afbeelding ]
yeahquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Koerd dus, anders zou je wel Turkse schreeuwen.
Hoe kun je nu gewoon daar liggen tijdens seks?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ze daar maar bietje ligt ipv gewoon meeneuken.
Geen initiatief nemen, niet lenig zijn, geen zin hebben. Eén van deze dingen of een combinatiequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker kontjequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is wel gek man![]()
[ afbeelding ]
WAnneer ben je niet lenig dan?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen initiatief nemen, niet lenig zijn, geen zin hebben. Eén van deze dingen of een combinatie.
Ja dr zijn van die wijvenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe kun je nu gewoon daar liggen tijdens seks?
Worth it tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is wel gek man![]()
[ afbeelding ]
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe niet voor jan lul blogilates snap je
Doel je op mij pussy?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Ashqelon het volgende:
@Chai had het inderdaad over Turks racisme tegenover Nederlanders maar zeg niet wie.
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger wordquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat bestond. Ken alleen pilates
.
Zet jij weleens brazillian wax?quote:
Alleen Nederlanders kunnen discrimineren toch? Dat lees ik altijd op de frontpagequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef Ashqelon het volgende:
@Chai had het inderdaad over Turks racisme tegenover Nederlanders maar zeg niet wie.
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash. Geld. Waar is het? Moet vakantie betalen.
Kun je wat makkelijker onder de bank stofzuigen enzo. Perfect.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe het net pas, maar merk al wel dat ik leniger word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |