Hehe wat vroeg ie dan en had ie geld?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest vandaag aan je denken ash
Nieuwe collega, dus inwerken enzo toch. Heeele tijd dingen vragen enzopffff
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn ook harstikke welkom hier.
watquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Moslim 1 is niet Moslim 2 eh, laat staan de verschillen tussen het ene en het andere volk (buiten het geloof om).
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb Volkert al benaderd, die had toch niets te doen
pls stop met je racisten praat.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.
Hahaha je reageert ook gewoon echt met 2 vragen terugquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe wat vroeg ie dan en had ie geld?
Jammer dat jouw gebied na 1945 ophield met bestaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een eigen gebied voor een eigen cultuur, werkt het beste.
Ah, dus irl mag ik wel een studio huren?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben sowieso irl echt een vriendelijk iemand. Ik spuw al mijn haat gewoon tegen jullie.
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pls stop met je racisten praat.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, hoe is het? nog een trio geweigerd vandaag?
Wel seksdate geregeld voor het weekend. Nu jij weer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey, hoe is het? nog een trio geweigerd vandaag?
Als je het kunt betalen, sure.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, dus irl mag ik wel een studio huren?
Nee hoor, ik heb daar alleen nog maar op gewonnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Daar had je laatst geld op verloren.
voor sommige stromingen inderdaad niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow eigen land? Bedoel je nu dat er in Nederland geen plek is voor moslims?
Omdat die er wel een verdomd goeie reden voor hebben jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.
Terwijl hij zelf hele conservatieve denkbeelden heeft die niet echt in Nederland passen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pls stop met je racisten praat.
Je doet net alsof 'Moslim' een ras of afkomst is.quote:
Welke stromingen zijn dit?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
voor sommige stromingen inderdaad niet.
Ai, kan het in termijnen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen, sure.
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl hij zelf hele conservatieve denkbeelden heeft die niet echt in Nederland passen.
Niet beffenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Damn je zou jimmy maar moeten neuken
beft ook niet
Omdat ze een christelijke achtergrond hebben zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.
Thanx G jij bent ook tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha je reageert ook gewoon echt met 2 vragen terugwat een mooie vent ben je ook
Als het ff kan niet nee, doe het wel somsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Damn je zou jimmy maar moeten neuken
beft ook niet
75*quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.
jij bent echt een rare boiquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het ff kan niet nee, doe het wel soms
Ik vind je maar een boeler hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks man. Fijn om te horen
Dat scheelt wel ja. Je krijgt alleen maar gezeur met twee verschillende dominante religies in een klein land.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze een christelijke achtergrond hebben zeker.
nietus en dat weet jij ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind je maar een boeler hoor.
Zou liever vier weken op een camping zitten met JD dan een uurtje met jou op een terrasje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nietus en dat weet jij ook
Even srs was jij dat niet met Trump in Neveda ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb daar alleen nog maar op gewonnen.
Eh okquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.
niks mis meequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker een half uur likken voordat je er op mag.
wahabisme salafisme en takfirisme.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je doet net alsof 'Moslim' een ras of afkomst is.
[..]
Welke stromingen zijn dit?
Ja, en Trump heeft Nevada ook geworden. En dik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Even srs was jij dat niet met Trump in Neveda ofzo?
Waarom Rubio eigenlijk? Hij is zeer conservatief maar spreekt door z'n uitstraling liberale republicans aan.
Praktisch niemand dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wahabisme salafisme en takfirisme.
vind je het niet lekker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het ff kan niet nee, doe het wel soms
JD?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou liever vier weken op een camping zitten met JD dan een uurtje met jou op een terrasje.
ow wow jij beft een onsje hshahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Vind het eerlijk gezegd een beetje té voor een ONS
Nee dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow wow jij beft een onsje hshaha
Realistische dus niet oer definitie fe beste ideeen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en Trump heeft Nevada ook geworden. En dik ook.
En ik ben voor Rubio ja, de beste kandidaat met de meest realistische denkbeelden.
De beste ideeën zijn realistisch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Realistische dus niet oer definitie fe beste ideeen?
Hoeveel heb je al ingezet en gewonnen? En hoeveel heb je nodig?
Soms lukt het gewoon niet.quote:
Bijzonder hequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ash stelt idd alleen maar vragen, viel mij ook nu op NG
waarom denk je dat hij mij zo ergertquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ash stelt idd alleen maar vragen, viel mij ook nu op NG
Eigenlijk alles liever dan Hillary.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dit dus bernie zou een betere president zijn dan die onbetrouwbare clinton.
Jaaquote:
Moest gniffelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij mij zo ergert
en wat als je niet wint?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De beste ideeën zijn realistisch.
20 euro. En zoveel als je kan missen.
Iedereen die niet de Bern voelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je graag voorgelogen wilt worden is dat een goed idee ja.
Dat geldt voor iedere politicusquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je graag voorgelogen wilt worden is dat een goed idee ja.
Liever Clinton dan hubackabee of graham of anderen die maarten van rossem zou omschrijven als deel van een gezelschap van volslagen psychopaten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eigenlijk alles liever dan Hillary.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was gezellig. Echt enorm veel gelachenEn ook nog gekust maar hij werd enorm verlegen
Bernie is een kansloze goedzak met domme ideeën die als useful idiot door Hillary wordt gebruikt om naar links te kunnen shiften zonder de goodwil van de bevolking te verliezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iedereen die niet de Bern voelt.
Alweer een volgend afspraakje in de planning?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was gezellig. Echt enorm veel gelachenEn ook nog gekust maar hij werd enorm verlegen
Berniequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iedereen die niet de Bern voelt.
dacht dat dat kwam door mn opmerking over The Game die niet eens slecht bedoeld was.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij mij zo ergert
Ze had het gore lef om bewust tegen slachtoffers van terrorisme te liegen in een besloten meeting. Dan ben je wel heel ver gezonken.quote:
Oh ja, hij zegt wat het volk wil horen denkt!quote:
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te incapabel zijn zelf te regelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
echt hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te incapabel zijn zelf te regelen.
Hahaha sjezus, bijna water uitgespuugdquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest vandaag aan je denken ash
Nieuwe collega, dus inwerken enzo toch. Heeele tijd dingen vragen enzopffff
FTFYquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te lelijk zijn.
Kom gewoon samen met mij naar de blauwe engel sowieso dat je dan iemand fixtquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Jij moet nu ook voor ons daten omdat wij te incapabel zijn zelf te regelen.
Alles beter dan een losgeslagen onberekenbare populist of een fanatieke evangelist die meent dat de Bijbel een goede staatkundige gids kan zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Bernie is een kansloze goedzak met domme ideeën die als useful idiot door Hillary wordt gebruikt om naar links te kunnen shiften zonder de goodwil van de bevolking te verliezen.
Heb 't ff gefixt voor je.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh ja, hij zegt wat het domme volk wil horen denkt!
Waar is Paxcon wil pik.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom gewoon samen met mij naar de blauwe engel sowieso dat je dan iemand fixt
If I cant have my hottie collega, I don't want nobody babyquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom gewoon samen met mij naar de blauwe engel sowieso dat je dan iemand fixt
Doel je op Cruz Carson of Rubio?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alles beter dan een losgeslagen onberekenbare populist of een fanatieke evangelist die meent dat de Bijbel een goede staatkundige gids kan zijn.
Kan je weer heerlijk 60 jaar terug de tijd in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |