Omdat ze een christelijke achtergrond hebben zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat is er nou weer racistisch? Ik ben erg voor bijvoorbeeld de opname van Molukkers in Nederland, die hebben ook een ander ras.
Thanx G jij bent ook tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha je reageert ook gewoon echt met 2 vragen terugwat een mooie vent ben je ook
Als het ff kan niet nee, doe het wel somsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Damn je zou jimmy maar moeten neuken
beft ook niet
75*quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.
jij bent echt een rare boiquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het ff kan niet nee, doe het wel soms
Ik vind je maar een boeler hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Thanks man. Fijn om te horen
Dat scheelt wel ja. Je krijgt alleen maar gezeur met twee verschillende dominante religies in een klein land.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze een christelijke achtergrond hebben zeker.
nietus en dat weet jij ookquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind je maar een boeler hoor.
Zou liever vier weken op een camping zitten met JD dan een uurtje met jou op een terrasje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nietus en dat weet jij ook
Even srs was jij dat niet met Trump in Neveda ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb daar alleen nog maar op gewonnen.
Eh okquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet? 50 jaar geleden dacht iedereen zoals ik. Door de culturele revolutie, gepusht door de media-elite, is dit land veranderd. Ik sta pal voor het klassieke Nederland.
niks mis meequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker een half uur likken voordat je er op mag.
wahabisme salafisme en takfirisme.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:04 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Je doet net alsof 'Moslim' een ras of afkomst is.
[..]
Welke stromingen zijn dit?
Ja, en Trump heeft Nevada ook geworden. En dik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Even srs was jij dat niet met Trump in Neveda ofzo?
Waarom Rubio eigenlijk? Hij is zeer conservatief maar spreekt door z'n uitstraling liberale republicans aan.
Praktisch niemand dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wahabisme salafisme en takfirisme.
vind je het niet lekker?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het ff kan niet nee, doe het wel soms
JD?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou liever vier weken op een camping zitten met JD dan een uurtje met jou op een terrasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |