ow wow jij beft een onsje hshahaquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Vind het eerlijk gezegd een beetje té voor een ONS
Nee dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow wow jij beft een onsje hshaha
Realistische dus niet oer definitie fe beste ideeen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, en Trump heeft Nevada ook geworden. En dik ook.
En ik ben voor Rubio ja, de beste kandidaat met de meest realistische denkbeelden.
De beste ideeën zijn realistisch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Realistische dus niet oer definitie fe beste ideeen?
Hoeveel heb je al ingezet en gewonnen? En hoeveel heb je nodig?
Soms lukt het gewoon niet.quote:
Bijzonder hequote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ash stelt idd alleen maar vragen, viel mij ook nu op NG
waarom denk je dat hij mij zo ergertquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Ash stelt idd alleen maar vragen, viel mij ook nu op NG
Eigenlijk alles liever dan Hillary.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dit dus bernie zou een betere president zijn dan die onbetrouwbare clinton.
Jaaquote:
Moest gniffelenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij mij zo ergert
en wat als je niet wint?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De beste ideeën zijn realistisch.
20 euro. En zoveel als je kan missen.
Iedereen die niet de Bern voelt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je graag voorgelogen wilt worden is dat een goed idee ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |