Vooral als die verkeerd gebruikt worden door falende mensen die zelf niet weten wat ze betekenen (lees: Hoink).quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Remqo het volgende:
Ik word hoinkofoob van al die moeilijke woorden
gvdquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Remqo het volgende:
Ik word hoinkofoob van al die moeilijke woorden
En jij bent bang voor onze verzorgingsstaat. Ies koeltoer, mein haus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Angst voor het eigene is een goede definitie. Uit het Grieks. Oikos = huis; Fobie = angst.
Oke Hoink, faalkneusje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En jij bent bang voor onze verzorgingsstaat. Ies koeltoer, mein haus.
En toen zei ze dat je dat wel goed kan ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet opeens uit het niks natuurlijk, maar ging volgens mij over Kevin Gates met dat "eatin' booty"-ding, zodoende.
Geef mij de zoete popcornquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ouderwets weer.
mooie dingenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ouderwets weer.
Per ongelukquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben er wel 's achter gekomen dat ik het wel per ongeluk heb gedaan. Ik van "WTF ZEI JE DAN NIKS?!" en zij van "ja, dacht dat je het expres deed, vond het wel lekker".
.
Vind het wel mooi dat je oprecht denkt dat ik je uitleg nodig had.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:34 schreef JimmyDean het volgende:
Vooral als die verkeerd gebruikt worden door falende mensen die zelf niet weten wat ze betekenen (lees: Hoink).
ja negeer dm maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ouderwets weer.
Ik zei toen van "snap die hype niet, waarom zou je dat doen" etc., zei ze van "jij hebt het ook wel 's gedaan hoor".quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
En toen zei ze dat je dat wel goed kan ofzo?
Je gebruikte het woord totaal verkeerd, dus ja. En meteen weer zo'n trieste persoonlijke aanval. Jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je oprecht denkt dat ik je uitleg nodig had.
Dat toneelstukje voeren je leerlingen ook op. Met verve. Kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n kneus zoals jij anders zou durven denken dat je ook maar een beetje autoriteit hebt.
Deed het pijn?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
Je gebruikte het woord totaal verkeerd, dus ja. En meteen weer zo'n trieste persoonlijke aanval. Jammer.
Dit was mijn laatste post richting jou, ik zal je vanaf nu negeren. Je bent het niet waard.
hehe hoe reageerde jij toen komop wil hele verhaal daarover weten white of black meisje?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zei toen van "snap die hype niet, waarom zou je dat doen" etc., zei ze van "jij hebt het ook wel 's gedaan hoor".
[ afbeelding ]
Ging ze het uitleggen. Dacht echt van "wtf vertel je me dat nu pas dan"![]()
.
Alles is bestuurd jwzquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
Geloof ook niet zo in dat per ongeluk
Hij heeft zn broek al op knieënquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe hoe reageerde jij toen komop wil hele verhaal daarover weten white of black meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |