Ik kijk liever naar persoonlijkheid in plaats van dit soort stereotyperende uitspraken te doen.quote:
Hmmm. Beetje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Nee. Afknapper?
[..]
True that.
Oke Hansquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar persoonlijkheid in plaats van dit soort stereotyperende uitspraken te doen.
Ben er wel 's achter gekomen dat ik het wel per ongeluk heb gedaan. Ik van "WTF ZEI JE DAN NIKS?!" en zij van "ja, dacht dat je het expres deed, vond het wel lekker"quote:
waarom reageer je op mijn post dan?quote:
Wantquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zie, Guus is ook gay dus Opso's hypothese valt om.
om het je duidelijk te maken. Snugger ben je nml niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
waarom reageer je op mijn post dan?
Ik was vergeten dat jij zo'n autistische "zelfvoorzienende" oikofoob was die de verzorgingsstaat veracht.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedoel je Bernie?
[..]
Daarom Marco Rubio 2016.
Hoe doe je dat per ongeluk ffsquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben er wel 's achter gekomen dat ik het wel per ongeluk heb gedaan. Ik van "WTF ZEI JE DAN NIKS?!" en zij van "ja, dacht dat je het expres deed, vond het wel lekker".
.
Hoe was ze dan opeens daarover begonnen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben er wel 's achter gekomen dat ik het wel per ongeluk heb gedaan. Ik van "WTF ZEI JE DAN NIKS?!" en zij van "ja, dacht dat je het expres deed, vond het wel lekker".
.
je wilt weer aandacht, ik merk het.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
om het je duidelijk te maken. Snugger ben je nml niet.
Weet ik veel, was wild ofzo. De marge is maar 3 cm ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat per ongeluk ffs
Weet je wel wat oikofoob betekent?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat jij zo'n autistische "zelfvoorzienende" oikofoob was die de verzorgingsstaat veracht.
Ja true.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet ik veel, was wild ofzo. De marge is maar 3 cm ofzo.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
Weet je wel wat oikofoob betekent?
Niet opeens uit het niks natuurlijk, maar ging volgens mij over Kevin Gates met dat "eatin' booty"-ding, zodoende.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoe was ze dan opeens daarover begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |