MMG heeft de anus van een meisje gelikt en doet alsof hij niet wist dat hij dat deed.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Waar de fuck gaat het over joh?volg er niks van.
Maakt ook niet uit, daarom steek ik er 1 op. De eerste vandaag jajajajaj
Haha die sig van jouquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
MMG heeft kont gelikt, de rest boeit niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom lach jij in het Spaans?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vanquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hehe hoe reageerde jij toen komop wil hele verhaal daarover weten white of black meisje?
Je kent me langer dan vandaag, anders had ik dat ook gewoon gezegd. Hoe moet ik er anders zelf pas later achterkomen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
Geloof ook niet zo in dat per ongeluk
Alsof het zo bijzonder is dat mmg anussen likt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
MMG heeft de anus van een meisje gelikt en doet alsof hij niet wist dat hij dat deed.
Hehe bazenpost.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zij van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
White, Nederlands (met Engels, Spaans en Pools).
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof het zo bijzonder is dat mmg anussen likt.
ik lik toch ook niet per ongeluk zn anus johquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag, anders had ik dat ook gewoon gezegd. Hoe moet ik er anders zelf pas later achterkomen?
Dat je homo bent, of waar gaat dit over?quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag, anders had ik dat ook gewoon gezegd. Hoe moet ik er anders zelf pas later achterkomen?
Vind het echter verbazingwekkend dat je dat niet door zou hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof het zo bijzonder is dat mmg anussen likt.
Ey..poeperd likken van een chick alleen als zijn net als douche komt anders een big NO-GO vriend.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zij van [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
White, Nederlands (met Engels, Spaans en Pools).
allebei een gat tochquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vind het echter verbazingwekkend dat je dat niet door zou hebben.
Hoe de fuck moet je een clitoris vinden als je niet eens het verschil opmerkt tussen een vagina en een anus?
Nooouuuquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik lik toch ook niet per ongeluk zn anus joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |