hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.quote:
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
Ja dat kan ook nog idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.
Pas maar op dat Remqo je niet gaat notenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
Ik kan je wel even een DM sturen van het niels0 account.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een DM sturen van het niels0 account.
OoOOoOoooo een note.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pas maar op dat Remqo je niet gaat noten
En een UI van Remqoquote:
Meestal op vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
Remqo de oppermod
Hey waar is Frank eigenlijk.
hihi je zei notenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pas maar op dat Remqo je niet gaat noten
go crip ik support jequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
had niels kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_heeft_talent.html
ok[ afbeelding ]
The Arsenal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zie jij dit jaar kampioen worden in de enige competitie die er toe doet?
Zie ik het ook?quote:
Is dat limburgs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef Crip het volgende:
ik ga echt elke keer stuk om hoe mn moeder gehaktballen met jus zegt.
giehaktbellen met joe
Zit het je nog steeds dwars wat ik een tijdje geleden zei? Excuses hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Arteta.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof. Geen reden om het niet te halen.
Ik acht City sterker.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof. Geen reden om het niet te halen.
Elke dag dat jij mij quote of pmt is een dag dat mij dwars zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars wat ik een tijdje geleden zei? Excuses hoor.
Wisselvallig. Wij doen het goed zonder Alexis, Santi en Coq, als die terugkomen moeten we het halen.quote:
iedereen was toch unbannedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik geef je nog ongeveer een uurtje niels0. Voor je het weet is de kloonpolitie erachter.
wie is het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik geef je nog ongeveer een uurtje niels0. Voor je het weet is de kloonpolitie erachter.
Zwaar leven dan, maar zo vaak PM ik je niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Elke dag dat jij mij quote of pmt is een dag dat mij dwars zit.
Ik denk wel dat de clubs uit Manchester deze zomer nog wat gaan winkelen en Arsenal waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wisselvallig. Wij doen het goed zonder Alexis, Santi en Coq, als die terugkomen moeten we het halen.
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Arsenal zal interesse getoond hebben dan neem ik aan?
Geluk ermeequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.
Eerste speler is al binnen. Hoop nu dat Wenger 60m biedt op Aubameyang.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de clubs uit Manchester deze zomer nog wat gaan winkelen en Arsenal waarschijnlijk niet.
"Vanaf begin 2016 komt Elneny uit voor Arsenal. Hij werd gehaald als extra controlerende middenvelder, een positie waar The Gunners al lange tijd versterking voor zochten. Elneny mocht meteen meedoen in de Champions League, omdat hij met Basel de groepsfase voor dat toernooi was misgelopen."quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.
Hij mag van Danny meeposten jammer genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarschijnlijk zijn wij twee nog beter dan Arteta.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We gaan het zien. Beter dan Arteta is hij sowieso, en dat is voor nu genoeg.
Jup, gaan we nodig hebben tegen Barca.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Vanaf begin 2016 komt Elneny uit voor Arsenal. Hij werd gehaald als extra controlerende middenvelder, een positie waar The Gunners al lange tijd versterking voor zochten. Elneny mocht meteen meedoen in de Champions League, omdat hij met Basel de groepsfase voor dat toernooi was misgelopen."
Ik vind het niet erg hoor, maar waarom dan nog een kloon?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij mag van Danny meeposten jammer genoeg
Ik zal je verdomme nog 's een DM sturenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik kan trouwens nog niet dm'en noch pm'en, dus dat heeft geen zin.
Had al een kinky seksverhaal uitgetypt, jmmr.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik kan trouwens nog niet dm'en noch pm'en, dus dat heeft geen zin.
Ik ben ook op de hoogte.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.
Er is ook voor ruim 150 mil weggegaan. En van die 300 is zo'n 110 voor twee talenten. Dat er meer mocht worden verwacht lijkt me logisch maar die 300 is zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste speler is al binnen. Hoop nu dat Wenger 60m biedt op Aubameyang.
Tevens, clubs uit Manchester kunnen kopen wat ze willen, vooral United, die na 300m nog steeds niets op het veld heeft staan.
Doe ik ook al tijden met jouw posts en ik kan het zeer zeker aanraden, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
Vind je een user vervelend, scroll gewoon verder.
Hou het een beetje leuk voor elkaar.
Tja, dat ze enkel domme keuzes maken is hun probleem. Feit blijft dat geld je tegenwoordig niet zomaar meer op de been houdt, omdat iedereen geld heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er is ook voor ruim 150 mil weggegaan. En van die 300 is zo'n 110 voor twee talenten. Dat er meer mocht worden verwacht lijkt me logisch maar die 300 is zwaar overdreven.
Zie je nou wel, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe ik ook al tijden met jouw posts en ik kan het zeer zeker aanraden, ja.
Omdat hij weet dat we hem hatenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar waarom dan nog een kloon?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met of zonder Elneny, Arsenal gaat toch verliezen van Barca
Gewoon even facebook post sturen ja toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Had al een kinky seksverhaal uitgetypt, jmmr.
Kurovskiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onder welke kloon zit hij nu dan
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, dat ze enkel domme keuzes maken is hun probleem. Feit blijft dat geld je tegenwoordig niet zomaar meer op de been houdt, omdat iedereen geld heeft.
ja sry gaat nie heb je nie op fbquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon even facebook post sturen ja toch.
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.
Bayern pakt zequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca is echt bizar sterk met Arda Turan en Aleix Vidal nu erbij op bank. En zowat beste man op MSN na Sergi Roberto zit ook op bank vaak
Ha Nielschquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.
Reus maar binnenhalen danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maar
Niels en zijn fetish.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kurovski
Eerste wat hij post is een meisje dat skate
En Pep pakt in z'n laatste jaar die cup nog even mee voordat hij voetballes gaat geven bij Cityquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten volgens de traditie dat geen club de CL wint twee keer op rij
Meisje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kurovski
Eerste wat hij post is een meisje dat skate
Martial is ook veelte jong. Knulletje moet er gelijk staan, net als Depay. Zo ga je niet met talenten om.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maar
Mja, met Schweini en Schneiderlin heb je wel 2 heerlijke box to box spelers. Maar het rendeert niet. Het spel moet directer, wat Engelser. Louis wil op balbezit spelen, maar dat werkt niet echt zo daar. Mata is natuurlijk de ideale spelmaker. Je hebt alleen een fysiek en kopsterke spits nodig (Martial) en marathonlopers op vleugelsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Reus maar binnenhalen dan
Rooney is echt slecht dit seizoen. Erg jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Martial is ook veelte jong. Knulletje moet er gelijk staan, net als Depay. Zo ga je niet met talenten om.
Nee, het middenveld is statisch, het tempo is belachelijk laag, en er is vrij weinig creativiteit. De verdediging is nog steeds matig, het is dat Smalling nu opstaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.
DAT IS EEN MEISJE HOORquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meisje.Estro Jen (Michelle Steilen) is in de 30.
Was regenachtig vandaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het weer is Oostende is
Heerlijk oud, traag en statisch ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, met Schweini en Schneiderlin heb je wel 2 heerlijke box to box spelers. Maar het rendeert niet. Het spel moet directer, wat Engelser. Louis wil op balbezit spelen, maar dat werkt niet echt zo daar. Mata is natuurlijk de ideale spelmaker. Je hebt alleen een fysiek en kopsterke spits nodig (Martial) en marathonlopers op vleugels
Carragher was vooral een CB voor Liverpool, en zit nu in de studio bij Sky. Snap niet zo goed wat die op het middenveld van United zou doen. Carrick misschien?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, het middenveld is statisch, het tempo is belachelijk laag, en er is vrij weinig creativiteit. De verdediging is nog steeds matig, het is dat Smalling nu opstaat.
Schweinstieiger, Schneiderlin en Carragher.. hoe traag wil je een middenveld hebben. Spelers als Blind en Fellaini zijn ook pure armoede.
Ik vraag je zo moet even wat doenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm vraag je niet hoe het gaat
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Carragher was vooral een CB voor Liverpool, en zit nu in de studio bij Sky. Snap niet zo goed wat die op het middenveld van United zou doen. Carrick misschien?
Oja, haal ze wel vaker door elkaar. Wel een belediging ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Carragher was vooral een CB voor Liverpool, en zit nu in de studio bij Sky. Snap niet zo goed wat die op het middenveld van United zou doen. Carrick misschien?
Dat is lief van je SG.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb nog liever zowel blondje als braddie tezamen dan niels
Met Young en Valencia heb je die marathonlopers wel. Maar ik geloof dat je veel meer aan technische jongen hebt dan aan die loopwonders of het moet Bale zijn. Van Gaal gaat zijn speelwijze toch niet aanpassen, dus dat blijft "pielen" rond de 16 en heb je in de korte ruimte echt helemaal niks aan Valencia. Young heeft zich wel aardig herpakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, met Schweini en Schneiderlin heb je wel 2 heerlijke box to box spelers. Maar het rendeert niet. Het spel moet directer, wat Engelser. Louis wil op balbezit spelen, maar dat werkt niet echt zo daar. Mata is natuurlijk de ideale spelmaker. Je hebt alleen een fysiek en kopsterke spits nodig (Martial) en marathonlopers op vleugels
Voor Carragher ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, haal ze wel vaker door elkaar. Wel een belediging ja.
Een van die twee moet spelen, je hebt nog een creatieveling ernaast nodig. Maar goede middenvelders zijn dun gezaaid tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk oud, traag en statisch ja.
Ruilen we jou toch in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef -supergirl- het volgende:
Omdat Louis vrij hoog wil spelen waardoor Valencia en Young weinig ruimte hebben om hun actie te maken heb je niks aan hun nee. Onder Fergie was het toch wat anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met Young en Valencia heb je die marathonlopers wel. Maar ik geloof dat je veel meer aan technische jongen hebt dan aan die loopwonders of het moet Bale zijn. Van Gaal gaat zijn speelwijze toch niet aanpassen, dus dat blijft "pielen" rond de 16 en heb je in de korte ruimte echt helemaal niks aan Valencia. Young heeft zich wel aardig herpakt natuurlijk.
Carrick's(!) wel, ja. Complete controleurs zie je niet veel meer. Schneiderlin valt alleen overal tussen in. Heb liever een stofzuiger als Coquelin en dan een voetballer ernaast.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een van die twee moet spelen, je hebt nog een creatieveling ernaast nodig. Maar goede middenvelders zijn dun gezaaid tegenwoordig
Carrick neem ik aan? Daarnaast heb je Herrera ook nog die er wel aan voldoet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, het middenveld is statisch, het tempo is belachelijk laag, en er is vrij weinig creativiteit. De verdediging is nog steeds matig, het is dat Smalling nu opstaat.
Schweinstieiger, Schneiderlin en [b]Carragher[/b].. hoe traag wil je een middenveld hebben. Spelers als Blind en Fellaini zijn ook pure armoede.
Laatste jaar SAF zeurden we ook al om wat anders hoor. Maar eerste jaren was het prima, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Louis vrij hoog wil spelen waardoor Valencia en Young weinig ruimte hebben om hun actie te maken heb je niks aan hun nee. Onder Fergie was het toch wat anders.
Hopelijk komt United er wel bovenop
Herrera is ook zo'n rare speler. Geen 10 en voor CM is hij niet fysiek en/of niet vaardig genoeg. Cazorla kan op CM, omdat hij zich heel makkelijk overal tussenuit voetbalt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Carrick neem ik aan? Daarnaast heb je Herrera ook nog die er wel aan voldoet.
De laatste twee wedstrijden, Chelsea en Swansea was het al een stuk beter met Schweinsteiger en Schneiderlin ik vind echt niet dat dat matig staat.
Daarnaast krijgen ze net zoveel goals tegen als de rest, ze scoren alleen veel minder.
Ik kom eigenlijk op de tweede plaats, dat zeg je in wezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik vraag je zo moet even wat doen
Mata is wel degelijk een 10 man.. Wordt gewoon verkracht door die gare trainers van tegenwoordig. Mourinho en Wenger zetten Ozil ook wel eens vanaf de zijkant, zelfde verhaalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herrera is ook zo'n rare speler. Geen 10 en voor CM is hij niet fysiek en/of niet vaardig genoeg. Cazorla kan op CM, omdat hij zich heel makkelijk overal tussenuit voetbalt.
Dan heb je Mata dat ook weer zo;n raar geval is. Geen 10, geen CM, dus die moet dan vanaf de vleugel komen.
Nee, dat was puur om te laten wennen. Mata is daar niet verfijnd genoeg voor. Mist ook een geweldige steekpass. Hij is wel creatief, maar geen 10, veel meer een dribbelaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mata is wel degelijk een 10 man.. Wordt gewoon verkracht door die gare trainers van tegenwoordig. Mourinho en Wenger zetten Ozil ook wel eens vanaf de zijkant, zelfde verhaal
Mata is meer Iniesta dan Ozil (qua speelstijl, niet qua kwaliteit)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat was puur om te laten wennen. Mata is daar niet verfijnd genoeg voor. Mist ook een geweldige steekpass. Hij is wel creatief, maar geen 10, veel meer een dribbelaar.
Sodeflikker gewoon opquote:
Ja, maar dan zie je Riquelme als de ideale nummer 10. Je kunt een positie op verschillende manieren invullen. Rooney is ook geen ideale 10, toch is hij wel jarenlang tot een wereldspeler op die positie gerekend omdat hij het op zijn manier goed invulde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat was puur om te laten wennen. Mata is daar niet verfijnd genoeg voor. Mist ook een geweldige steekpass. Hij is wel creatief, maar geen 10, veel meer een dribbelaar.
Ze is mokerlelijk kerelquote:
Je hoeft niet op hem te reagerenquote:
Niels. ..Ze zei liever. Dus niet dat t tussen jullie ondenkbaar is..Dus nog steeds kansquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef -supergirl- het volgende:
bloempjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niels. ..Ze zei liever. Dus niet dat t tussen jullie ondenkbaar is..Dus nog steeds kans
wat een kut gesprek voeren jullie. Moet dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie je Riquelme als de ideale nummer 10. Je kunt een positie op verschillende manieren invullen. Rooney is ook geen ideale 10, toch is hij wel jarenlang tot een wereldspeler op die positie gerekend omdat hij het op zijn manier goed invulde.
Daarnaast was Mata bij Chelsea een geweldenaar op de 10 positie me ongelofelijk veel goals en assists. Dus beetje raar om te stellen dat hij dat niet zou zijn
Dat heb ik nooit begrepen. Pure armoede ook. Rooney is slachtoffer van zijn compleetheid. Was hij maar naar Arsenal gekomen, dan stonden er gewoon ieder jaar 30 goals achter zijn naam.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie je Riquelme als de ideale nummer 10. Je kunt een positie op verschillende manieren invullen. Rooney is ook geen ideale 10, toch is hij wel jarenlang tot een wereldspeler op die positie gerekend omdat hij het op zijn manier goed invulde.
Daarnaast was Mata bij Chelsea een geweldenaar op de 10 positie me ongelofelijk veel goals en assists. Dus beetje raar om te stellen dat hij dat niet zou zijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tuurlijk man.De sex straalt er gewoon vanaf.
maar dat denk je ook over jezelf, dus of we jouw mening nu serieus moeten nemen................quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd #1, als ik dat ene niet deed kon ik dit nu niet aan je vragen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk op de tweede plaats, dat zeg je in wezen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niels. ..Ze zei liever. Dus niet dat t tussen jullie ondenkbaar is..Dus nog steeds kans
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een kut gesprek voeren jullie. Moet dat?
quote:
Van een hoer straalt ook sex af. Dus die zijn ook allemaal lekker?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klopt helemaal, hij had ook pech dat Van Persie kwam. Maar alsnog heeft hij jarenlang prima gepresteerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Pure armoede ook. Rooney is slachtoffer van zijn compleetheid. Was hij maar naar Arsenal gekomen, dan stonden er gewoon ieder jaar 30 goals achter zijn naam.
Ik ben redelijk moe van de hele dag les. Jij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd #1, als ik dat ene niet deed kon ik dit nu niet aan je vragen.
Hoe gaat het met je?
ja dat kan ik niet handelen tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo de sex straalt van die jongen af
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Ik vind de meeste meiden van wie hier pics worden gepost dan weer niks. Zo'n Skye vind ik bijvoorbeeld totaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van een hoer straalt ook sex af. Dus die zijn ook allemaal lekker?
Als Skye skates zou dragen zou jij haar dan wel aantrekkelijk vinden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Ik vind de meeste meiden van wie hier pics worden gepost dan weer niks. Zo'n Skye vind ik bijvoorbeeld totaal niet aantrekkelijk.
Remqo houdt wel van dirty talk hoor..kom maar opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil eigenlijk grove dingen zeggen maar remqo is nu mod
Richt je energie op leuke dingenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ja, maar alleen in DMquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Remqo houdt wel van dirty talk hoor..kom maar op
Deze man weetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet er wel raad mee.
Reden de treinen wel vandaag?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk moe van de hele dag les. Jij?
Gewoon doen aberquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
Geen idee, waar moest ik met de trein zijn dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Reden de treinen wel vandaag?
Ik ben redelijk moe van de hele dag thuis zitten.
Nee, maar nogmaals. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als Skye skates zou dragen zou jij haar dan wel aantrekkelijk vinden?
beetje laf om je te verstoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon doen aber
Lucht je hart, ik sta achter je
School of was je gisteravond al heen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, waar moest ik met de trein zijn dan?
Over smaak valt wel degelijk te twisten want dat zijn we nu aan het doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar nogmaals. Over smaak valt niet te twisten.
ik ga altijd maandagochtend weer zu hausequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
School of was je gisteravond al heen?
aber is ouder en sterkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje laf om je te verstoppen
Ik weet niet of dit een compliment isquote:
Truste madeliefffquote:
weer een stap dichter bij zelfmoordquote:
Hoeveel stappen moet je nog?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer een stap dichter bij zelfmoord
Kies maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is
niet veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel stappen moet je nog?
Ah oké, wees blij dat je niet in het noorden bentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga altijd maandagochtend weer zu hause
hoezo, dan had ik vrij want hanze is dichtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah oké, wees blij dat je niet in het noorden bent
Beetje die luciferarmen van je showen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo, dan had ik vrij want hanze is dicht
hier zit ik gewoon in tshirtje in de klas
ecto zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje die luciferarmen van je showen.
ja met bijpassende bierbuik want skinny fatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje die luciferarmen van je showen.
Niet naar buiten kunnen is ook geen pretje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo, dan had ik vrij want hanze is dicht
hier zit ik gewoon in tshirtje in de klas
wel beter ja geen negers op straatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet naar buiten kunnen is ook geen pretje.
Lijk wel alsof je in een ander land woont.
Niet best, als ze niet op straat zijn dan zijn ze ergens naar binnen gebroken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel beter ja geen negers op straat
Precies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan je lekkere warme knuffels geven
Die zie ik sws weinig op straatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel beter ja geen negers op straat
Omdat hij het zegt is het waar?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Echtwaar dat heeft hij tegen mij gezegd
Zijn laatste is erg slecht inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
Ik vind die werkman paints helemaal niet grappig
Ja ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat hij het zegt is het waar?
is meer knap gemaakt door remqoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
ik ook niet, ik vind remqo paints ook nooit grappigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
Wow.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet, ik vind remqo paints ook nooit grappig
knap gemaakt maar niet grappig
Deze haatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, nu slaan alle fans op tilt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind fylax geen god, herman een kneus, toto hinderlijk en niels gezelligquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, nu slaan alle fans op tilt.
qftquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt vergeleken andere grote steden veel minderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
groningen is niet negeroxide aangelegd denk ik
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:54 schreef Kurovski het volgende:
Rollerskating is good for mind, body, soul and to top it. It makes you feel sexy as well.
is dat waarom je in groningen woont?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt vergeleken andere grote steden veel minder
Haha neequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dat waarom je in groningen woont?
Nee ik val niet op negersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je zou een neger wel daten?
Ik hoop dat ze ja zegt dan maak ik nog kans.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm? hou je niet van grote piemels?
ik hoop dat ze zegt ik hou van je en wil je een miljoen euro gevenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ja zegt dan maak ik nog kans.
Alleen als ze antisemitisch zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Kurovski het volgende:
Moeten UI's eerst door de keuring heen dat iemand weet?
Ja, Remqo moet ze goedkeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Kurovski het volgende:
is ie 60x60 pixels?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Kurovski het volgende:
Nee ik val op vrouwenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm? hou je niet van grote piemels?
Ik ook, wat hebben we toch veel gemeen.quote:
flikker op viespeukquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, wat hebben we toch veel gemeen.
haha hoe dom ben je danquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee 120x120 geloof ik. Ik zal wel ff aanpassen.
Ik lieg hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, wat hebben we toch veel gemeen.
http://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Oostende/4054490quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wou dat ik het weekoverzicht van het weer in Oostende had
Geen dankquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wou dat ik het weekoverzicht van het weer in Oostende had
zit je mob?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geen dank
http://lmgtfy.com/?q=Weer+Oostende+Belgi%C3%AB
ze is vingervlug.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij doet dat allemaal vet snel...
Wat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij doet dat allemaal vet snel...
ik vind jou ook geen godquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind fylax geen god, herman een kneus, toto hinderlijk en niels gezellig
kom dan
Oh haha, ik ook.quote:
Ik dacht dat we cool waren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet dat we positief doen enzo maar best wel jammer ja
Sinds wanneer denk jij dat je cool bent?quote:
Komt wel goed, ik leer het jequote:Op woensdag 6 januari 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ik doe er meestal al uur over om reply te krijgen
Je hebt gelijk. Ik ben eerder hot.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij dat je cool bent?
Sinds hij een nieuw account heeftquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij dat je cool bent?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben eerder hot.
ik zag kinderen schaatsen op de stratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |