Tja, dat ze enkel domme keuzes maken is hun probleem. Feit blijft dat geld je tegenwoordig niet zomaar meer op de been houdt, omdat iedereen geld heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er is ook voor ruim 150 mil weggegaan. En van die 300 is zo'n 110 voor twee talenten. Dat er meer mocht worden verwacht lijkt me logisch maar die 300 is zwaar overdreven.
Zie je nou wel, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe ik ook al tijden met jouw posts en ik kan het zeer zeker aanraden, ja.
Omdat hij weet dat we hem hatenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar waarom dan nog een kloon?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met of zonder Elneny, Arsenal gaat toch verliezen van Barca
Gewoon even facebook post sturen ja toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Had al een kinky seksverhaal uitgetypt, jmmr.
Kurovskiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onder welke kloon zit hij nu dan
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, dat ze enkel domme keuzes maken is hun probleem. Feit blijft dat geld je tegenwoordig niet zomaar meer op de been houdt, omdat iedereen geld heeft.
ja sry gaat nie heb je nie op fbquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon even facebook post sturen ja toch.
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.
Bayern pakt zequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca is echt bizar sterk met Arda Turan en Aleix Vidal nu erbij op bank. En zowat beste man op MSN na Sergi Roberto zit ook op bank vaak
Ha Nielschquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.
Reus maar binnenhalen danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maar
Niels en zijn fetish.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kurovski
Eerste wat hij post is een meisje dat skate
En Pep pakt in z'n laatste jaar die cup nog even mee voordat hij voetballes gaat geven bij Cityquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten volgens de traditie dat geen club de CL wint twee keer op rij
Meisje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kurovski
Eerste wat hij post is een meisje dat skate
Martial is ook veelte jong. Knulletje moet er gelijk staan, net als Depay. Zo ga je niet met talenten om.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maar
Mja, met Schweini en Schneiderlin heb je wel 2 heerlijke box to box spelers. Maar het rendeert niet. Het spel moet directer, wat Engelser. Louis wil op balbezit spelen, maar dat werkt niet echt zo daar. Mata is natuurlijk de ideale spelmaker. Je hebt alleen een fysiek en kopsterke spits nodig (Martial) en marathonlopers op vleugelsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Reus maar binnenhalen dan
Rooney is echt slecht dit seizoen. Erg jammerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Martial is ook veelte jong. Knulletje moet er gelijk staan, net als Depay. Zo ga je niet met talenten om.
Nee, het middenveld is statisch, het tempo is belachelijk laag, en er is vrij weinig creativiteit. De verdediging is nog steeds matig, het is dat Smalling nu opstaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.
DAT IS EEN MEISJE HOORquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meisje.Estro Jen (Michelle Steilen) is in de 30.
Was regenachtig vandaag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het weer is Oostende is
Heerlijk oud, traag en statisch ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, met Schweini en Schneiderlin heb je wel 2 heerlijke box to box spelers. Maar het rendeert niet. Het spel moet directer, wat Engelser. Louis wil op balbezit spelen, maar dat werkt niet echt zo daar. Mata is natuurlijk de ideale spelmaker. Je hebt alleen een fysiek en kopsterke spits nodig (Martial) en marathonlopers op vleugels
Carragher was vooral een CB voor Liverpool, en zit nu in de studio bij Sky. Snap niet zo goed wat die op het middenveld van United zou doen. Carrick misschien?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, het middenveld is statisch, het tempo is belachelijk laag, en er is vrij weinig creativiteit. De verdediging is nog steeds matig, het is dat Smalling nu opstaat.
Schweinstieiger, Schneiderlin en Carragher.. hoe traag wil je een middenveld hebben. Spelers als Blind en Fellaini zijn ook pure armoede.
Ik vraag je zo moet even wat doenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm vraag je niet hoe het gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |