hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.quote:
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
Ja dat kan ook nog idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.
Pas maar op dat Remqo je niet gaat notenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
Ik kan je wel even een DM sturen van het niels0 account.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een DM sturen van het niels0 account.
OoOOoOoooo een note.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pas maar op dat Remqo je niet gaat noten
En een UI van Remqoquote:
Meestal op vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
Remqo de oppermod
Hey waar is Frank eigenlijk.
hihi je zei notenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pas maar op dat Remqo je niet gaat noten
go crip ik support jequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
had niels kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_heeft_talent.html
ok[ afbeelding ]
The Arsenal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zie jij dit jaar kampioen worden in de enige competitie die er toe doet?
Zie ik het ook?quote:
Is dat limburgs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef Crip het volgende:
ik ga echt elke keer stuk om hoe mn moeder gehaktballen met jus zegt.
giehaktbellen met joe
Zit het je nog steeds dwars wat ik een tijdje geleden zei? Excuses hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Arteta.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof. Geen reden om het niet te halen.
Ik acht City sterker.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof. Geen reden om het niet te halen.
Elke dag dat jij mij quote of pmt is een dag dat mij dwars zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars wat ik een tijdje geleden zei? Excuses hoor.
Wisselvallig. Wij doen het goed zonder Alexis, Santi en Coq, als die terugkomen moeten we het halen.quote:
iedereen was toch unbannedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik geef je nog ongeveer een uurtje niels0. Voor je het weet is de kloonpolitie erachter.
wie is het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik geef je nog ongeveer een uurtje niels0. Voor je het weet is de kloonpolitie erachter.
Zwaar leven dan, maar zo vaak PM ik je niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Elke dag dat jij mij quote of pmt is een dag dat mij dwars zit.
Ik denk wel dat de clubs uit Manchester deze zomer nog wat gaan winkelen en Arsenal waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wisselvallig. Wij doen het goed zonder Alexis, Santi en Coq, als die terugkomen moeten we het halen.
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Arsenal zal interesse getoond hebben dan neem ik aan?
Geluk ermeequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.
Eerste speler is al binnen. Hoop nu dat Wenger 60m biedt op Aubameyang.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de clubs uit Manchester deze zomer nog wat gaan winkelen en Arsenal waarschijnlijk niet.
"Vanaf begin 2016 komt Elneny uit voor Arsenal. Hij werd gehaald als extra controlerende middenvelder, een positie waar The Gunners al lange tijd versterking voor zochten. Elneny mocht meteen meedoen in de Champions League, omdat hij met Basel de groepsfase voor dat toernooi was misgelopen."quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.
Hij mag van Danny meeposten jammer genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarschijnlijk zijn wij twee nog beter dan Arteta.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We gaan het zien. Beter dan Arteta is hij sowieso, en dat is voor nu genoeg.
Jup, gaan we nodig hebben tegen Barca.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Vanaf begin 2016 komt Elneny uit voor Arsenal. Hij werd gehaald als extra controlerende middenvelder, een positie waar The Gunners al lange tijd versterking voor zochten. Elneny mocht meteen meedoen in de Champions League, omdat hij met Basel de groepsfase voor dat toernooi was misgelopen."
Ik vind het niet erg hoor, maar waarom dan nog een kloon?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij mag van Danny meeposten jammer genoeg
Ik zal je verdomme nog 's een DM sturenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik kan trouwens nog niet dm'en noch pm'en, dus dat heeft geen zin.
Had al een kinky seksverhaal uitgetypt, jmmr.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik kan trouwens nog niet dm'en noch pm'en, dus dat heeft geen zin.
Ik ben ook op de hoogte.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.
Er is ook voor ruim 150 mil weggegaan. En van die 300 is zo'n 110 voor twee talenten. Dat er meer mocht worden verwacht lijkt me logisch maar die 300 is zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste speler is al binnen. Hoop nu dat Wenger 60m biedt op Aubameyang.
Tevens, clubs uit Manchester kunnen kopen wat ze willen, vooral United, die na 300m nog steeds niets op het veld heeft staan.
Doe ik ook al tijden met jouw posts en ik kan het zeer zeker aanraden, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
Vind je een user vervelend, scroll gewoon verder.
Hou het een beetje leuk voor elkaar.
Tja, dat ze enkel domme keuzes maken is hun probleem. Feit blijft dat geld je tegenwoordig niet zomaar meer op de been houdt, omdat iedereen geld heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Er is ook voor ruim 150 mil weggegaan. En van die 300 is zo'n 110 voor twee talenten. Dat er meer mocht worden verwacht lijkt me logisch maar die 300 is zwaar overdreven.
Zie je nou wel, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe ik ook al tijden met jouw posts en ik kan het zeer zeker aanraden, ja.
Omdat hij weet dat we hem hatenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar waarom dan nog een kloon?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met of zonder Elneny, Arsenal gaat toch verliezen van Barca
Gewoon even facebook post sturen ja toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Had al een kinky seksverhaal uitgetypt, jmmr.
Kurovskiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onder welke kloon zit hij nu dan
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, dat ze enkel domme keuzes maken is hun probleem. Feit blijft dat geld je tegenwoordig niet zomaar meer op de been houdt, omdat iedereen geld heeft.
ja sry gaat nie heb je nie op fbquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon even facebook post sturen ja toch.
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
United heeft natuurlijk nog steeds een rijke historie en betaald goede bedragen.Op het moment dat LvG instapte mankeerde er van alles aan het team, de verdediging stond voor geen meter, de flanken liepen niet en het middenveld werd elke wedstrijd compleet overlopen. Momenteel missen ze gewoon een afmaker, ongetwijfeld door de matige vorm van Rooney. Eén goede wél scorende spits en ik zie United gewoon weer meedoen. Het middenveld is stabiel, de verdediging staat prima en kansen worden an sich ook wel gecreëerd.
Bayern pakt zequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca is echt bizar sterk met Arda Turan en Aleix Vidal nu erbij op bank. En zowat beste man op MSN na Sergi Roberto zit ook op bank vaak
Ha Nielschquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.
Reus maar binnenhalen danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze missen vooral een linksbuiten. Martial moet in spits, Rooney bankt maar
Niels en zijn fetish.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kurovski
Eerste wat hij post is een meisje dat skate
En Pep pakt in z'n laatste jaar die cup nog even mee voordat hij voetballes gaat geven bij Cityquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten volgens de traditie dat geen club de CL wint twee keer op rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |