Wisselvallig. Wij doen het goed zonder Alexis, Santi en Coq, als die terugkomen moeten we het halen.quote:
iedereen was toch unbannedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik geef je nog ongeveer een uurtje niels0. Voor je het weet is de kloonpolitie erachter.
wie is het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Ik geef je nog ongeveer een uurtje niels0. Voor je het weet is de kloonpolitie erachter.
Zwaar leven dan, maar zo vaak PM ik je niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Elke dag dat jij mij quote of pmt is een dag dat mij dwars zit.
Ik denk wel dat de clubs uit Manchester deze zomer nog wat gaan winkelen en Arsenal waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wisselvallig. Wij doen het goed zonder Alexis, Santi en Coq, als die terugkomen moeten we het halen.
Is al bekend hoor. Ik heb contact gehad met de Admin tijdens de registratieprocedure.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Arsenal zal interesse getoond hebben dan neem ik aan?
Geluk ermeequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.
Eerste speler is al binnen. Hoop nu dat Wenger 60m biedt op Aubameyang.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de clubs uit Manchester deze zomer nog wat gaan winkelen en Arsenal waarschijnlijk niet.
"Vanaf begin 2016 komt Elneny uit voor Arsenal. Hij werd gehaald als extra controlerende middenvelder, een positie waar The Gunners al lange tijd versterking voor zochten. Elneny mocht meteen meedoen in de Champions League, omdat hij met Basel de groepsfase voor dat toernooi was misgelopen."quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de komende dagen wordt hij aangekondigd.
Hij mag van Danny meeposten jammer genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:49 schreef hoink581 het volgende:
Waarschijnlijk zijn wij twee nog beter dan Arteta.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We gaan het zien. Beter dan Arteta is hij sowieso, en dat is voor nu genoeg.
Jup, gaan we nodig hebben tegen Barca.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Vanaf begin 2016 komt Elneny uit voor Arsenal. Hij werd gehaald als extra controlerende middenvelder, een positie waar The Gunners al lange tijd versterking voor zochten. Elneny mocht meteen meedoen in de Champions League, omdat hij met Basel de groepsfase voor dat toernooi was misgelopen."
Ik vind het niet erg hoor, maar waarom dan nog een kloon?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij mag van Danny meeposten jammer genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |