hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.quote:
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
Ja dat kan ook nog idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.
Pas maar op dat Remqo je niet gaat notenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
Ik kan je wel even een DM sturen van het niels0 account.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het iemand is die doet alsof ie niels is.
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een DM sturen van het niels0 account.
OoOOoOoooo een note.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pas maar op dat Remqo je niet gaat noten
En een UI van Remqoquote:
Meestal op vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
Remqo de oppermod
Hey waar is Frank eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |