hihi je zei notenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pas maar op dat Remqo je niet gaat noten
go crip ik support jequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
had niels kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_heeft_talent.html
ok[ afbeelding ]
The Arsenal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zie jij dit jaar kampioen worden in de enige competitie die er toe doet?
Zie ik het ook?quote:
Is dat limburgs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef Crip het volgende:
ik ga echt elke keer stuk om hoe mn moeder gehaktballen met jus zegt.
giehaktbellen met joe
Zit het je nog steeds dwars wat ik een tijdje geleden zei? Excuses hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
hou op met zo tyves irritant te doen. ja we get it dat je even weer je ik-ben-niels-en-ik-skate-en-ik-ben-totaal-niet-gay-want-ik-scoor-pussy-in-mijn-fantasie persona wilt laten zien maar het helpt je niet echt. Dus ik adviseer je om je niet als een klotehomo te gedragen.
Arteta.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof. Geen reden om het niet te halen.
Ik acht City sterker.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geloof. Geen reden om het niet te halen.
Elke dag dat jij mij quote of pmt is een dag dat mij dwars zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars wat ik een tijdje geleden zei? Excuses hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |