Als Skye skates zou dragen zou jij haar dan wel aantrekkelijk vinden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Ik vind de meeste meiden van wie hier pics worden gepost dan weer niks. Zo'n Skye vind ik bijvoorbeeld totaal niet aantrekkelijk.
Remqo houdt wel van dirty talk hoor..kom maar opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil eigenlijk grove dingen zeggen maar remqo is nu mod
Richt je energie op leuke dingenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
Ja, maar alleen in DMquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Remqo houdt wel van dirty talk hoor..kom maar op
Deze man weetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet er wel raad mee.
Reden de treinen wel vandaag?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben redelijk moe van de hele dag les. Jij?
Gewoon doen aberquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
Geen idee, waar moest ik met de trein zijn dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Reden de treinen wel vandaag?
Ik ben redelijk moe van de hele dag thuis zitten.
Nee, maar nogmaals. Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als Skye skates zou dragen zou jij haar dan wel aantrekkelijk vinden?
beetje laf om je te verstoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon doen aber
Lucht je hart, ik sta achter je
School of was je gisteravond al heen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, waar moest ik met de trein zijn dan?
Over smaak valt wel degelijk te twisten want dat zijn we nu aan het doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, maar nogmaals. Over smaak valt niet te twisten.
ik ga altijd maandagochtend weer zu hausequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
School of was je gisteravond al heen?
aber is ouder en sterkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
beetje laf om je te verstoppen
Ik weet niet of dit een compliment isquote:
Truste madeliefffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |