bloempjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niels. ..Ze zei liever. Dus niet dat t tussen jullie ondenkbaar is..Dus nog steeds kans
wat een kut gesprek voeren jullie. Moet dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie je Riquelme als de ideale nummer 10. Je kunt een positie op verschillende manieren invullen. Rooney is ook geen ideale 10, toch is hij wel jarenlang tot een wereldspeler op die positie gerekend omdat hij het op zijn manier goed invulde.
Daarnaast was Mata bij Chelsea een geweldenaar op de 10 positie me ongelofelijk veel goals en assists. Dus beetje raar om te stellen dat hij dat niet zou zijn
Dat heb ik nooit begrepen. Pure armoede ook. Rooney is slachtoffer van zijn compleetheid. Was hij maar naar Arsenal gekomen, dan stonden er gewoon ieder jaar 30 goals achter zijn naam.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie je Riquelme als de ideale nummer 10. Je kunt een positie op verschillende manieren invullen. Rooney is ook geen ideale 10, toch is hij wel jarenlang tot een wereldspeler op die positie gerekend omdat hij het op zijn manier goed invulde.
Daarnaast was Mata bij Chelsea een geweldenaar op de 10 positie me ongelofelijk veel goals en assists. Dus beetje raar om te stellen dat hij dat niet zou zijn
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tuurlijk man.De sex straalt er gewoon vanaf.
maar dat denk je ook over jezelf, dus of we jouw mening nu serieus moeten nemen................quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd #1, als ik dat ene niet deed kon ik dit nu niet aan je vragen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk op de tweede plaats, dat zeg je in wezen?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niels. ..Ze zei liever. Dus niet dat t tussen jullie ondenkbaar is..Dus nog steeds kans
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een kut gesprek voeren jullie. Moet dat?
quote:
Van een hoer straalt ook sex af. Dus die zijn ook allemaal lekker?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Klopt helemaal, hij had ook pech dat Van Persie kwam. Maar alsnog heeft hij jarenlang prima gepresteerd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit begrepen. Pure armoede ook. Rooney is slachtoffer van zijn compleetheid. Was hij maar naar Arsenal gekomen, dan stonden er gewoon ieder jaar 30 goals achter zijn naam.
Ik ben redelijk moe van de hele dag les. Jij?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd #1, als ik dat ene niet deed kon ik dit nu niet aan je vragen.
Hoe gaat het met je?
ja dat kan ik niet handelen tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo de sex straalt van die jongen af
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Ik vind de meeste meiden van wie hier pics worden gepost dan weer niks. Zo'n Skye vind ik bijvoorbeeld totaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Van een hoer straalt ook sex af. Dus die zijn ook allemaal lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |