Een van die twee moet spelen, je hebt nog een creatieveling ernaast nodig. Maar goede middenvelders zijn dun gezaaid tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk oud, traag en statisch ja.
Ruilen we jou toch in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb nog liever zowel blondje als braddie tezamen dan niels
Omdat Louis vrij hoog wil spelen waardoor Valencia en Young weinig ruimte hebben om hun actie te maken heb je niks aan hun nee. Onder Fergie was het toch wat anders.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met Young en Valencia heb je die marathonlopers wel. Maar ik geloof dat je veel meer aan technische jongen hebt dan aan die loopwonders of het moet Bale zijn. Van Gaal gaat zijn speelwijze toch niet aanpassen, dus dat blijft "pielen" rond de 16 en heb je in de korte ruimte echt helemaal niks aan Valencia. Young heeft zich wel aardig herpakt natuurlijk.
Carrick's(!) wel, ja. Complete controleurs zie je niet veel meer. Schneiderlin valt alleen overal tussen in. Heb liever een stofzuiger als Coquelin en dan een voetballer ernaast.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een van die twee moet spelen, je hebt nog een creatieveling ernaast nodig. Maar goede middenvelders zijn dun gezaaid tegenwoordig
Carrick neem ik aan? Daarnaast heb je Herrera ook nog die er wel aan voldoet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, het middenveld is statisch, het tempo is belachelijk laag, en er is vrij weinig creativiteit. De verdediging is nog steeds matig, het is dat Smalling nu opstaat.
Schweinstieiger, Schneiderlin en [b]Carragher[/b].. hoe traag wil je een middenveld hebben. Spelers als Blind en Fellaini zijn ook pure armoede.
Laatste jaar SAF zeurden we ook al om wat anders hoor. Maar eerste jaren was het prima, ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Louis vrij hoog wil spelen waardoor Valencia en Young weinig ruimte hebben om hun actie te maken heb je niks aan hun nee. Onder Fergie was het toch wat anders.
Hopelijk komt United er wel bovenop
Herrera is ook zo'n rare speler. Geen 10 en voor CM is hij niet fysiek en/of niet vaardig genoeg. Cazorla kan op CM, omdat hij zich heel makkelijk overal tussenuit voetbalt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Carrick neem ik aan? Daarnaast heb je Herrera ook nog die er wel aan voldoet.
De laatste twee wedstrijden, Chelsea en Swansea was het al een stuk beter met Schweinsteiger en Schneiderlin ik vind echt niet dat dat matig staat.
Daarnaast krijgen ze net zoveel goals tegen als de rest, ze scoren alleen veel minder.
Ik kom eigenlijk op de tweede plaats, dat zeg je in wezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik vraag je zo moet even wat doen
Mata is wel degelijk een 10 man.. Wordt gewoon verkracht door die gare trainers van tegenwoordig. Mourinho en Wenger zetten Ozil ook wel eens vanaf de zijkant, zelfde verhaalquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Herrera is ook zo'n rare speler. Geen 10 en voor CM is hij niet fysiek en/of niet vaardig genoeg. Cazorla kan op CM, omdat hij zich heel makkelijk overal tussenuit voetbalt.
Dan heb je Mata dat ook weer zo;n raar geval is. Geen 10, geen CM, dus die moet dan vanaf de vleugel komen.
Nee, dat was puur om te laten wennen. Mata is daar niet verfijnd genoeg voor. Mist ook een geweldige steekpass. Hij is wel creatief, maar geen 10, veel meer een dribbelaar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mata is wel degelijk een 10 man.. Wordt gewoon verkracht door die gare trainers van tegenwoordig. Mourinho en Wenger zetten Ozil ook wel eens vanaf de zijkant, zelfde verhaal
Mata is meer Iniesta dan Ozil (qua speelstijl, niet qua kwaliteit)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat was puur om te laten wennen. Mata is daar niet verfijnd genoeg voor. Mist ook een geweldige steekpass. Hij is wel creatief, maar geen 10, veel meer een dribbelaar.
Sodeflikker gewoon opquote:
Ja, maar dan zie je Riquelme als de ideale nummer 10. Je kunt een positie op verschillende manieren invullen. Rooney is ook geen ideale 10, toch is hij wel jarenlang tot een wereldspeler op die positie gerekend omdat hij het op zijn manier goed invulde.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, dat was puur om te laten wennen. Mata is daar niet verfijnd genoeg voor. Mist ook een geweldige steekpass. Hij is wel creatief, maar geen 10, veel meer een dribbelaar.
Ze is mokerlelijk kerelquote:
Je hoeft niet op hem te reagerenquote:
Niels. ..Ze zei liever. Dus niet dat t tussen jullie ondenkbaar is..Dus nog steeds kansquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb nog liever zowel blondje als braddie tezamen dan niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |