weer een stap dichter bij zelfmoordquote:
Hoeveel stappen moet je nog?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer een stap dichter bij zelfmoord
Kies maar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is
niet veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel stappen moet je nog?
Ah oké, wees blij dat je niet in het noorden bentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga altijd maandagochtend weer zu hause
hoezo, dan had ik vrij want hanze is dichtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah oké, wees blij dat je niet in het noorden bent
Beetje die luciferarmen van je showen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo, dan had ik vrij want hanze is dicht
hier zit ik gewoon in tshirtje in de klas
ecto zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje die luciferarmen van je showen.
ja met bijpassende bierbuik want skinny fatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje die luciferarmen van je showen.
Niet naar buiten kunnen is ook geen pretje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo, dan had ik vrij want hanze is dicht
hier zit ik gewoon in tshirtje in de klas
wel beter ja geen negers op straatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet naar buiten kunnen is ook geen pretje.
Lijk wel alsof je in een ander land woont.
Niet best, als ze niet op straat zijn dan zijn ze ergens naar binnen gebroken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel beter ja geen negers op straat
Precies.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan je lekkere warme knuffels geven
Die zie ik sws weinig op straatquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel beter ja geen negers op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |