SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n maaltijd bestaat denk ik niet uit een kaal kapjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor dat geld kun je een week eten man
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n maaltijd bestaat denk ik niet uit een kaal kapje
Ja klopt. Maar dan moet ik moeite doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boodschappen doen in super is toch 50 per week of zo, toch best goedkoper
Hajshahaha dikkequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende: [..] Ja wat niet doen alsof jij niet te lui bent om boodschappen te doen. Ik begin echter een leeftijd te bereiken waar teveel justeat/thuisbezorgd te merken is in mn fysieke gestel.
Haha, zelfs AH ziet jullie als afgelegen gebiedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan moet ik moeite doen
AH levert helaas nog niet in deze regio
Hier wel,quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan moet ik moeite doen
AH levert helaas nog niet in deze regio
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha, zelfs AH ziet jullie als afgelegen gebied
ja oké, maar t blijft absurd duur natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, prima systeem, die gast heeft toch geld zat.
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wtf? in Geleen wel, en in Heerlen niet?
Zitterd, en Heerlen is gewoon kut drm.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wtf? in Geleen wel, en in Heerlen niet?
Sittard-Geleen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zitterd, en Heerlen is gewoon kut drm.
Spannend als je me puppy noemt ;$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee juist niet, eet harstikke gezond puppy.
Ze geven anders wel meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Plus levert wel hier, maar daar vertik ik iets te kopen, wat is dat een kutwinkel
kwam je weleens in de fenix in sittardquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zitterd, en Heerlen is gewoon kut drm.
kan je verwachten met zoiets, maar zou liever gewoon dan warme maaltijd krijgen ipv dat je alles moet bereiden. Als het makkelijk moet, dan ook gelijk helemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar t blijft absurd duur natuurlijk
Werkt die dikke daar nog?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Plus levert wel hier, maar daar vertik ik iets te kopen, wat is dat een kutwinkel
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kwam je weleens in de fenix in sittard
wat, je moet het ook nog zelf maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je verwachten met zoiets, maar zou liever gewoon dan warme maaltijd krijgen ipv dat je alles moet bereiden. Als het makkelijk moet, dan ook gelijk helemaal.
dacht het wel ja, hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, je moet het ook nog zelf maken?de tering
coole tent was datquote:
Ja mattie, ik hou van je enzo, lobi4life, maar we leven niet allemaal de skeerleef.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik rijk zou zijn zou ik nog steeds niet voor die shit kiezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja mattie, ik hou van je enzo, lobi4life, maar we leven niet allemaal de skeerleef.
Koken is toch leukquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was wel oke, maar ben alleen geweest als mn broer ging optreden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
coole tent was datheb daar jeugd van tegenwoordig en jawat gezien
neequote:
wat voor muziekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Was wel oke, maar ben alleen geweest als mn broer ging optreden.
nja stel je weet geen fuck van gerechten en maaltijden, dan is dit een manier om je kennis te laten maken ermee. krijg je gewoon een ikea doe het zelf pakket met een blaadje hoe en watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik rijk zou zijn zou ik nog steeds niet voor die shit kiezen
marokkaanse straatrapquote:
Koken is leukquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
maar voor 18 euro per maaltijd verwacht je toch dat je niks meer hoeft te doen
ja dan wel jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja stel je weet geen fuck van gerechten en maaltijden, dan is dit een manier om je kennis te laten maken ermee. krijg je gewoon een ikea doe het zelf pakket met een blaadje hoe en wat
Aparte gerechten kun je ook op internet vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Koken is leuk
Ja het bedrag is hoog, 9 euro per maaltijd, maar het gaat meer om de aparte recepten enzo. En het is iets tijdelijks he, niet iets wat ik permanent zou doen
Ja maar dan zie ik allemaal van die ingredienten en weet ik niet waar ik ze moet halen en dan haal ik gewoon andijvie in huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aparte gerechten kun je ook op internet vinden.
Nee is hem niet. Probeer het later nog eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Komt een deadprez in het politiebureau
Zakt het in
eh okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Zakt het in
Ik sl00p jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee is hem niet. Probeer het later nog eens.
oke, genoteerd. dat is dan een jaarabo voor 2 personen, 3 maaltijden per dag voor 1200 per jaar. groetjes.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Zakt het in
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke, genoteerd. dat is dan een jaarabo voor 2 personen, 3 maaltijden per dag voor 1200 per jaar. groetjes.
tattase don katsuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens ben ik iemand, die als zijn vriendin er niet is, kipschnitzels moet bakken in ketjap omdat ie verder niks in huis heeft.
Goeden site, ben 'm nu aan het bekijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
zou als ik rijk was wel vlees bestellen op shit als koopeenkoe ofzo
Wow echt ik eet voor de helft waar ik echt zin in heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik rijk zou zijn zou ik nog steeds niet voor die shit kiezen
Gewoon vragen in de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik allemaal van die ingredienten en weet ik niet waar ik ze moet halen en dan haal ik gewoon andijvie in huis.
een koe kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
zou als ik rijk was wel vlees bestellen op shit als koopeenkoe ofzo
Het punt is dat je zelf niet moet zoeken. Ik verlies me ook al gauw in de enorme schat dat het internet heet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aparte gerechten kun je ook op internet vinden.
yeh is nice dat soort shit, maar je kunt geloof ik wel alleen in behoorlijk grote hoeveelheden kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goeden site, ben 'm nu aan het bekijken.
misschien dat eens aanpassen om af te vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow echt ik eet voor de helft waar ik echt zin in heb.
Plus met een uitje naar de supermarkt ben ik nog onder de mensen
Kipschnitzels in ketjap.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens ben ik iemand, die als zijn vriendin er niet is, kipschnitzels moet bakken in ketjap omdat ie verder niks in huis heeft.
Ja dan staart zo'n verdwaasd vakkenvullerjoch je aankijkt alsof ik net heb verklaard dat ik de komkommer die in mn karretje ligt, echt gewoon vol in mn anus ga duwen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon vragen in de winkel
Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.quote:
Kookboeken anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het punt is dat je zelf niet moet zoeken. Ik verlies me ook al gauw in de enorme schat dat het internet heet.
Mochten je ouders ooit een trouwkandidaat vinden voor je, krijgt de familie van je toekomstige echtgenoot ook meerdere koeien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
een koe kopenik krijg gwn ene van mn opa
Dit precies.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dan staart zo'n verdwaasd vakkenvullerjoch je aankijkt alsof ik net heb verklaard dat ik de komkommer die in mn karretje ligt, echt gewoon vol in mn anus ga duwen.
Voor advies moet je echt niet naar supermarktpersoneel gaan
je bent op dreef vanavondquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mochten je ouders ooit een trouwkandidaat vinden voor je, krijgt de familie van je toekomstige echtgenoot ook meerdere koeien.
Probeer later nog eensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mochten je ouders ooit een trouwkandidaat vinden voor je, krijgt de familie van je toekomstige echtgenoot ook meerdere koeien.
Ik eet gewoon alleen maar waar ik zin in hebquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow echt ik eet voor de helft waar ik echt zin in heb.
Plus met een uitje naar de supermarkt ben ik nog onder de mensen
Boeit me niet, heb een gigantische vriezer. Vind het gewoon leuk om via dat soort initiatieven in aanraking te komen met soorten voedsel die ik normaal gesproken niet zou tegenkomenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh is nice dat soort shit, maar je kunt geloof ik wel alleen in behoorlijk grote hoeveelheden kopen
Haha, moet je dat eens gewoon mededelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dan staart zo'n verdwaasd vakkenvullerjoch je aankijkt alsof ik net heb verklaard dat ik de komkommer die in mn karretje ligt, echt gewoon vol in mn anus ga duwen.
eerste zin wist ik t alquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:09 schreef Toto69 het volgende:
Durf het eigenlijk niet op te schrijven, maar moet toch mijn verhaal kwijt
Ontmoeting 1
Afgelopen tijd heb ik yijdens de avondwandelingen vaker met een man gesproken die net als mij een soort voorliefde heeft voor vrouwelijke kleding en lang haar. Daarbij waren we ook een beetje intiem met elkaar bezig waarbij we bij de tweede ontmoeting elkaars telefoonnummers , e mail adres en huis adres uitwisselden. Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte, daarbij stelde hij voor bij de eerste ontmoeting om naar mij toe te gaan om samen met vrouwenkleding te experimenteren, dat vond ik in eerste instantie prima totdat hij aangaf een dealer te moeten bellen die dan drugs bij mij thuis moets afleveren, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde en is hij weer zijn eigen weg gegaan. Hier ging bij mij al een soort alarmbel rinkelen.
Dat was dan ontmoeting 1
Ontmoeting 2
Afgelopen dagen kwam ik hem na ongeveer 6 weken weer tegen en we raakte weer aan de praat en hij stelde voor dat ik eens bij hem thuis lamgs kon komen, hij wilde dan zijn ligerie en laarzen laten zien aan mij, dat vond ik wel spannend en dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex. Hij zelf blowde wat en was een beetje aangeschoten, maar niet echt lastig.
Daarbij zag ik toen ik mij wilde omkleden in zijn badkamer een grote houten of bamboe kam, ik vroeg waar hij die gekocht had of dat ik die kon overnemen. Ik schreef de dag erop toen ik weer thuis was per mail dat ik 20 euro ervoor wilde betalen voor die kam en hij aantwoorde dat hij het geld hard nodig had en of dat ik meteen wilde langskomen.
Dat was dan ontmoeting 2
Ontmoeting 3
Ik kwam de dag erop langs bij hem thuis tegen 21 uur en had 20 euro bij mij en gaf mij de kam meteen mee en ik wilde eigenlijk weggaan, maar hij had een wit jurkje aan en dat vond ik wel aanstekelijk waardoor ik zelf ook even een jurjkje aandeed en naast hem op de bank ging zitten.
Nu komt het, hij was cocaine aan het basen en weed aan het roken en wilde hebben dat ik 10 euro gaf voor een paar pilsjes zodat hij wat losser kon komen, ik gaf aan dat ik mijn laatste geld ( op die 5 euro na) aan hem had gegeven en hij had 10 minuten erop een huisdealer drugs laten brengen aan zijn deur.
Het begon toch al naar mijn gevoel grimmiger te worden en hij bleef maar aandringen op 10 euro en ik begon al aan te kleden en aanstalte te maken om naar huis te gaan, maar toen sloeg de stemming op en hij sloot plotseling alle deuren af en wilde mij niet weg laten gaan. Ik zeg ik wil nu naar buiten, nee zeg hij ik wil 10 euro of die kam terug. Ik zeg, jij staat mij te gijzelen en ik heb jou 20 euro gegeven zoals afgepsroken voor die kam. Nee jij betaald nu 10 euro of ik pak een stroomstoot wapen en leg je plat. Jij betaald nu en ik laat je niet eruit. Ik was doodsbang en heb hem dan die 5 euro gegeven en hij wilde meer maar gaf na een paar minuten toch toe en maakte de deur open en zei nu oprotten!
Dat was dan ontmoeting 3 en wat mij betreft ook de laatste.
Kort samengevat ben ik bijna 15 minuten gegijzeld geweest,
Beroofd van 5 euro
Bedreigd met een stroomstoot wapen.
Ik heb onderweg op de fiets 112 gebeld en verteld dat ik gegegijzeld ben geweest en dat ik mij voor 5 euro heb moeten vrijkopen en daarbij werd ik bedreigd met een stroomstoot wapen
Ik ben op het politieburo opgevangen en kon kiezen tussen melding doen of aangifte. Ik heb gekozen voor melding omdat ik bang ben dat als ik meteen aangifte doe dat hij er van komt te weten en hij weet dat ik vaak alleen in het Hakunabos loopt.
Ik gen er gewoon kapot van. Dacht ik een leuke date te hebben, krijg ik met een verslaafde crinineel te maken die waarschijnlijk verhaal zal halen of zal proberen mij af te persen of te bedreigen als hij mij ziet lopen in het Hakunabos.
Wat kan ik het beste doen?. Dit ben ik niet gewend, mijn dagelijks leven is ingericht op stilte, rust en hamonie.
Jaya the Cat is fucking geniaal, meerdere malen live gezienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef deadprez het volgende:
jaya the cat is trouwens echt fucking cool vk![]()
Je moet het ook aan ervaren boodschappenoma's vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik kan een ei bakken en vissticks fixenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
Ik krijg echt cringe van mensen die niet kunnen koken
huh, jij kookt toch dan gewoon?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
Wat is niet kunnen koken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
fishdicksquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan een ei bakken en vissticks fixen
vissticks is best tricky. moet echt op laag vuurtje en zorgen dat ze niet brekenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ogodquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Draag je ze alle drie tegelijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ben naar de kapper geweest, 3 nieuwe outfits, nagels gedaan. Morgen ga ik mijn geile collega gedag zeggen.
picsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ben naar de kapper geweest, 3 nieuwe outfits, nagels gedaan. Morgen ga ik mijn geile collega gedag zeggen.
breken doen ze wel maar boeie is eetbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vissticks is best tricky. moet echt op laag vuurtje en zorgen dat ze niet breken
Vrouwelijke dima ditquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
breken doen ze wel maar boeie is eetbaar
heyquote:
Ik kook sws, maar ik kook graag samen. Heb liever niet een foodhandi naast me staan in de keuken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh, jij kookt toch dan gewoon?
volgens mij krijg je er dan gewoon van langs met een pollepel als je niet doet zoals jij het wilquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kook sws, maar ik kook graag samen. Heb liever niet een foodhandi naast me staan in de keuken.
wat voor een handi's zijn jullie als jullie al vissticks laten brekenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
breken doen ze wel maar boeie is eetbaar
What The Fuck?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:09 schreef Toto69 het volgende:
Durf het eigenlijk niet op te schrijven, maar moet toch mijn verhaal kwijt
Ontmoeting 1
Afgelopen tijd heb ik yijdens de avondwandelingen vaker met een man gesproken die net als mij een soort voorliefde heeft voor vrouwelijke kleding en lang haar. Daarbij waren we ook een beetje intiem met elkaar bezig waarbij we bij de tweede ontmoeting elkaars telefoonnummers , e mail adres en huis adres uitwisselden. Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte, daarbij stelde hij voor bij de eerste ontmoeting om naar mij toe te gaan om samen met vrouwenkleding te experimenteren, dat vond ik in eerste instantie prima totdat hij aangaf een dealer te moeten bellen die dan drugs bij mij thuis moets afleveren, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde en is hij weer zijn eigen weg gegaan. Hier ging bij mij al een soort alarmbel rinkelen.
Dat was dan ontmoeting 1
Ontmoeting 2
Afgelopen dagen kwam ik hem na ongeveer 6 weken weer tegen en we raakte weer aan de praat en hij stelde voor dat ik eens bij hem thuis lamgs kon komen, hij wilde dan zijn ligerie en laarzen laten zien aan mij, dat vond ik wel spannend en dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex. Hij zelf blowde wat en was een beetje aangeschoten, maar niet echt lastig.
Daarbij zag ik toen ik mij wilde omkleden in zijn badkamer een grote houten of bamboe kam, ik vroeg waar hij die gekocht had of dat ik die kon overnemen. Ik schreef de dag erop toen ik weer thuis was per mail dat ik 20 euro ervoor wilde betalen voor die kam en hij aantwoorde dat hij het geld hard nodig had en of dat ik meteen wilde langskomen.
Dat was dan ontmoeting 2
Ontmoeting 3
Ik kwam de dag erop langs bij hem thuis tegen 21 uur en had 20 euro bij mij en gaf mij de kam meteen mee en ik wilde eigenlijk weggaan, maar hij had een wit jurkje aan en dat vond ik wel aanstekelijk waardoor ik zelf ook even een jurjkje aandeed en naast hem op de bank ging zitten.
Nu komt het, hij was cocaine aan het basen en weed aan het roken en wilde hebben dat ik 10 euro gaf voor een paar pilsjes zodat hij wat losser kon komen, ik gaf aan dat ik mijn laatste geld ( op die 5 euro na) aan hem had gegeven en hij had 10 minuten erop een huisdealer drugs laten brengen aan zijn deur.
Het begon toch al naar mijn gevoel grimmiger te worden en hij bleef maar aandringen op 10 euro en ik begon al aan te kleden en aanstalte te maken om naar huis te gaan, maar toen sloeg de stemming op en hij sloot plotseling alle deuren af en wilde mij niet weg laten gaan. Ik zeg ik wil nu naar buiten, nee zeg hij ik wil 10 euro of die kam terug. Ik zeg, jij staat mij te gijzelen en ik heb jou 20 euro gegeven zoals afgepsroken voor die kam. Nee jij betaald nu 10 euro of ik pak een stroomstoot wapen en leg je plat. Jij betaald nu en ik laat je niet eruit. Ik was doodsbang en heb hem dan die 5 euro gegeven en hij wilde meer maar gaf na een paar minuten toch toe en maakte de deur open en zei nu oprotten!
Dat was dan ontmoeting 3 en wat mij betreft ook de laatste.
Kort samengevat ben ik bijna 15 minuten gegijzeld geweest,
Beroofd van 5 euro
Bedreigd met een stroomstoot wapen.
Ik heb onderweg op de fiets 112 gebeld en verteld dat ik gegegijzeld ben geweest en dat ik mij voor 5 euro heb moeten vrijkopen en daarbij werd ik bedreigd met een stroomstoot wapen
Ik ben op het politieburo opgevangen en kon kiezen tussen melding doen of aangifte. Ik heb gekozen voor melding omdat ik bang ben dat als ik meteen aangifte doe dat hij er van komt te weten en hij weet dat ik vaak alleen in het Hakunabos loopt.
Ik gen er gewoon kapot van. Dacht ik een leuke date te hebben, krijg ik met een verslaafde crinineel te maken die waarschijnlijk verhaal zal halen of zal proberen mij af te persen of te bedreigen als hij mij ziet lopen in het Hakunabos.
Wat kan ik het beste doen?. Dit ben ik niet gewend, mijn dagelijks leven is ingericht op stilte, rust en hamonie.
Die vinden ook alles veel grappiger dan in werkelijkheidquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mensen onder invloed zijn eerlijker.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hakuna matafaka is pas een held.
Haha ja hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij krijg je er dan gewoon van langs met een pollepel als je niet doet zoals jij het wil
hjb vnllkwrkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks mis met klinkers verder hoor.
watquote:
iets jonger dan jijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha ja hoe oud ben jij eigenlijk?
Ga je alle drie je nieuwe outfits aantrekken dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Oberkullie het volgende:
alle chickies komen hier met de benen wijdquote:
niks mis meequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb zelfs nog een (LEGALE!) CD liggen van Jaya the Cat
ben best wel alto hoor
baekelandplein daar moet je zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
alle chickies komen hier met de benen wijd
Metal is prima.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks mis mee
behalve met die metal aids van je dan
Misschien ben ik te lang van FOK! geweest, maar neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij kent Hakuna/Fusionfreak niet?:D
;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moet ook geen nagels eten
zondequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien ben ik te lang van FOK! geweest, maar nee
hiroshima liter biraquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
What the fuck is dat voor een verhaal
ja, en ook nog een mislukte ook nogquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
Adorabelle is toch die chick met een dick
Die altijd vuile praat ophing dat ze toch echt een geil kontje had.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:16 schreef Crip het volgende:
Adorabelle is toch die chick met een dick
shiitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, en ook nog een mislukte ook nog
Nee ik kan ook niet kiezen welke ik aantrek.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je alle drie je nieuwe outfits aantrekken dan?
die heeft ze eens laten zien op tinychat, dr bilnaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die altijd vuile praat ophing dat ze toch echt een geil kontje had.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die altijd vuile praat ophing dat ze toch echt een geil kontje had.
Dit dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die heeft ze eens laten zien op tinychat, dr bilnaad
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Toto69 het volgende:
die heeft ze eens laten zien op tinychat, dr bilnaad
Nu ga je morgen de hele dag twijfelen of je wel de juiste outfit hebt gekozenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet kiezen welke ik aantrek.
En welke schoenen daarbij dan?
quote:
Nou, denk het niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
Jammer dat ik haar bilnaad niet heb gezien
zeg niet dat ik billen wil zien, wil die van adora zienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon naar kpd als je billen wil zien crip
gewoon even allemaal aantrekken en hier postenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet kiezen welke ik aantrek.
En welke schoenen daarbij dan?
Jij weet die plekjes wel hequote:
awquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
die zat hier toch ook om de haverklap te dreigen met zelfmoord trouwens
hij ging "bij kees langs"quote:
Die heeft ook tijden in mijn dm lopen janken en idd al die zelfmoord shit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
die zat hier toch ook om de haverklap te dreigen met zelfmoord trouwens
Ik neem gewoon alles mee dan kan ik me in de lunchpauze nog omkledenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu ga je morgen de hele dag twijfelen of je wel de juiste outfit hebt gekozen
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja. Lekker gegeten?
nogal jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die heeft ook tijden in mijn dm lopen janken en idd al die zelfmoord shit.
Fucked up kiddo wel
Even kezen noemen ze datquote:
Dat zal ook helemaaaaaaaaaaal niet opvallen neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik neem gewoon alles mee dan kan ik me in de lunchpauze nog omkleden
whehehehquote:
trustequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ok...er is een stel boven mijn komen wonen. Hij, turk, plathoofd, kalend, dun haar en inhammen. Zij, NLse, krullend blond/brui haar, slank, klein gebouw maar wel een assertje. Ik heb hun al paar keer gezien tijdens verhuizing etc en nu kwam ik haar tegen in de lift na het sporten.
Naar paar sec. awkward silence in de lift begint ze spontaan een amikaal gesprekje.![]()
"...zo hey, en lekker gesport" tegelijkertijd zie ik haar heel mijn lichaam afscannen, en vervolgens staart ze mij raar aan...grijs/groene ogen wel.
Ok, denk dat ik haar binnen 3 weken gedekt heb
oke nielsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ok...er is een stel boven mijn komen wonen. Hij, turk, plathoofd, kalend, dun haar en inhammen. Zij, NLse, krullend blond/brui haar, slank, klein gebouw maar wel een assertje. Ik heb hun al paar keer gezien tijdens verhuizing etc en nu kwam ik haar tegen in de lift na het sporten.
Naar paar sec. awkward silence in de lift begint ze spontaan een amikaal gesprekje.![]()
"...zo hey, en lekker gesport" tegelijkertijd zie ik haar heel mijn lichaam afscannen, en vervolgens staart ze mij raar aan...grijs/groene ogen wel.
Don't hang your dick in crazyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ja denk jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ik denk dat die t allemaal prima vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm geen idee, vraag kwai pax rich warmzaad johannes en fylie.
Denk dat je binnen 4 weken de Turkse maffia achter je aan hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
rich, hij is fucking dictatorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat die t allemaal prima vinden
Wie is de eigenaar
Moet dit ook maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Genoeg rund voor de komende tijd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
DP, thanks voor de link, heb besteld op koopeenkoe
Hoeveel kost zo'n Adele nou?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
DP, thanks voor de link, heb besteld op koopeenkoe
wat heb je gelapt dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen om zondagrollade.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dit ineens zieligquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoef je toch niet in één keer op te vreten
No spang ik ben zelf ook maffia, die vriend van haar is een prototype "Bullent"quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat je binnen 4 weken de Turkse maffia achter je aan hebt
ja, d'r wordt morgen een pin doorgejast.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit ineens zielig
Weenie, ze keek gewoon heel raarquote:
Bullent r u kidding me het is toch echt bulentquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
No spang ik ben zelf ook maffia, die vriend van haar is een prototype "Bullent"
Stimo weet
"Fijne valentijnsdag!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vriendin slaapt al. Heb wat uit te leggen als die levering komt
quote:
Moet ik hem eruit halen?quote:
Ja duidelijk teken dit, binnen 8 dagen zit ze op je tolliequote:
Ohquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee die levering is meer voor 14 maart.
Ok zal er 1 DM'en van mij in zo'n stringetje met zo'n olifantenhoofd xxquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we willen er ook 1 van jou met een stringetje
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, d'r wordt morgen een pin doorgejast.
maar ze kunnen tenminste wel gewoon bietje chillen in t veld hun hele levenquote:
Naja.. Een beetjequote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ze kunnen tenminste wel gewoon bietje chillen in t veld hun hele leven
nee ben wel tevreden met chillen op m'n zolderkamertjequote:
huh hele leven? als de teller op 100% staat wordt ze gewoon afgemaakt hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar ze kunnen tenminste wel gewoon bietje chillen in t veld hun hele leven
dan was dat hun hele levenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh hele leven? als de teller op 100% staat wordt ze gewoon afgemaakt hoor.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben wel tevreden met chillen op m'n zolderkamertje
is trouwens miss ook wel iets voor jou die koopeenkoe shit
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet dit ook maar eens gaan doen
quote:
En dat ze dan over je pik kotst omdat te veel gegetenquote:
quote:
Ben je sarcastisch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:32 schreef Catkiller het volgende:
Ik doe niet mee aan koopeenkoe hoor dan voel ik mij ineens schuldig over het laten doden van dat diertje, als ik telkens maar een klein stukje koop heb ik maar een klein aandeel in een anonieme koe.
gvd stijfje gekregenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat ze dan over je pik kotst omdat te veel gegeten
beter dan volgepropt worden met antibiotica terwijl ze opgepropt in een fabriek zittenquote:
Nooit. Behalve als ik zeg dat ik medelijden met je hebt omdat je internet weg is.quote:
dat is zeker zo. kan je dit trouwens controleren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter dan volgepropt worden met antibiotica terwijl ze opgepropt in een fabriek zitten
geen flauw ideequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is zeker zo. kan je dit trouwens controleren?
No problem. Ik ben een muzikale inspiratie voor velen.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou dames, wat leren we hiervan? Ga jongens nooit raar aankijken.
dat wordt pompen binnen 3 weke!!!!11!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hhhhh kheb montelly in de lift versierd
sws tof als bands eens wat andere shit in nl kiezen om vaak op te treden ipv alleen maar randstadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
No problem. Ik ben een muzikale inspiratie voor velen.
Grappige aan die band is dat ze dus heel veel in omgeving Boston touren (hun huisstad)
En Sittard. Daar zijn ze ook heel bekend.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hhhhh kheb montelly in de lift versierd
Komt doordat de live-scene in Sittard/Heerlen relatief actief is, vooral in het alternatieve gebied. Zijn toen hierheen gekomen, zelfs live-CD opgenomen in Sittardquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws tof als bands eens wat andere shit in nl kiezen om vaak op te treden ipv alleen maar randstad
trustequote:
zebraheadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
reel big fish en zebrahead komen bijvoorbeeld keivaak naar eindje
ken je forgettoforgive?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt doordat de live-scene in Sittard/Heerlen relatief actief is, vooral in het alternatieve gebied. Zijn toen hierheen gekomen, zelfs live-CD opgenomen in Sittard
Ze sloegen aan, en in A'dam enzo is het moeilijker er tussen te komen. Hier nietMaar echt chille band
quote:
hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat wordt pompen binnen 3 weke!!!!11!!
waar wacht je op dan ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:41 schreef Oberkullie het volgende:
Over 6,5 uur gaat mijn wekker alweer kutzooitje
tofquote:
srs? Ik ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
tof
maten van me zaten bij een van die bandleden in de klas vroegah
ashwin, das die voorste vgmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
srs? Ik ook!
Bij hem specifiek:
[ afbeelding ]
Sukkeltjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
OH GODVERDOMME DE APPIE LEVERT NU WEL HIER IN DE REGIO SINDS WANNEER IS DIT, MIND = BLOWN.
Naja dan meteen na de eerste box die meuk afzeggen en gewoon keihard boodschappen laten bezorgen als een echte tatta
trustequote:
Zou kopenquote:
ben nog weleens in de oefenbunker geweest in landgraaf, dat was best coolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Vroegah, in de Mijnstreek Oost Crew
Born from Pain, 37 Stabwoundz, Superhero. Dat waren de tijden.
Ja oefenbunker, met bier voor 1 euroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben nog weleens in de oefenbunker geweest in landgraaf, dat was best cool
dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja oefenbunker, met bier voor 1 euro
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
GODVERDOMME KOOP EEN KIP BESTAAT OOK
Daar waar haantjes een leven krijgen ipv bij geboorte vergast te wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
GODVERDOMME KOOP EEN KIP BESTAAT OOK
Ook paar keer geweest toen ik nog in Maastricht woonde ja. En Smiley's in Brunssumquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer
landbouwbelang had dat vroegah ook, van dat biologisch hippiebier![]()
dat zegt me niksquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook paar keer geweest toen ik nog in Maastricht woonde ja. En Smiley's in Brunssum
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
KOOP EEN VARKEN OOK
gvd, emotionele achtbaan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |