oke, genoteerd. dat is dan een jaarabo voor 2 personen, 3 maaltijden per dag voor 1200 per jaar. groetjes.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Komt een deadprez in het politiebureau
Zakt het in
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke, genoteerd. dat is dan een jaarabo voor 2 personen, 3 maaltijden per dag voor 1200 per jaar. groetjes.
tattase don katsuquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens ben ik iemand, die als zijn vriendin er niet is, kipschnitzels moet bakken in ketjap omdat ie verder niks in huis heeft.
Goeden site, ben 'm nu aan het bekijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
zou als ik rijk was wel vlees bestellen op shit als koopeenkoe ofzo
Wow echt ik eet voor de helft waar ik echt zin in heb.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik rijk zou zijn zou ik nog steeds niet voor die shit kiezen
Gewoon vragen in de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik allemaal van die ingredienten en weet ik niet waar ik ze moet halen en dan haal ik gewoon andijvie in huis.
een koe kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
zou als ik rijk was wel vlees bestellen op shit als koopeenkoe ofzo
Het punt is dat je zelf niet moet zoeken. Ik verlies me ook al gauw in de enorme schat dat het internet heet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aparte gerechten kun je ook op internet vinden.
yeh is nice dat soort shit, maar je kunt geloof ik wel alleen in behoorlijk grote hoeveelheden kopenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goeden site, ben 'm nu aan het bekijken.
misschien dat eens aanpassen om af te vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow echt ik eet voor de helft waar ik echt zin in heb.
Plus met een uitje naar de supermarkt ben ik nog onder de mensen
Kipschnitzels in ketjap.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Tevens ben ik iemand, die als zijn vriendin er niet is, kipschnitzels moet bakken in ketjap omdat ie verder niks in huis heeft.
Ja dan staart zo'n verdwaasd vakkenvullerjoch je aankijkt alsof ik net heb verklaard dat ik de komkommer die in mn karretje ligt, echt gewoon vol in mn anus ga duwen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon vragen in de winkel
Kwam een meid bij me uit de badkamer met zwarte lipstick en zwarte nagellak. Ik zei 'r dat we zo niet uitgingen.quote:
Kookboeken anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het punt is dat je zelf niet moet zoeken. Ik verlies me ook al gauw in de enorme schat dat het internet heet.
Mochten je ouders ooit een trouwkandidaat vinden voor je, krijgt de familie van je toekomstige echtgenoot ook meerdere koeien.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Crip het volgende:
[..]
een koe kopenik krijg gwn ene van mn opa
Dit precies.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dan staart zo'n verdwaasd vakkenvullerjoch je aankijkt alsof ik net heb verklaard dat ik de komkommer die in mn karretje ligt, echt gewoon vol in mn anus ga duwen.
Voor advies moet je echt niet naar supermarktpersoneel gaan
je bent op dreef vanavondquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mochten je ouders ooit een trouwkandidaat vinden voor je, krijgt de familie van je toekomstige echtgenoot ook meerdere koeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |