SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n maaltijd bestaat denk ik niet uit een kaal kapjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor dat geld kun je een week eten man
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo'n maaltijd bestaat denk ik niet uit een kaal kapje
Ja klopt. Maar dan moet ik moeite doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Boodschappen doen in super is toch 50 per week of zo, toch best goedkoper
Hajshahaha dikkequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende: [..] Ja wat niet doen alsof jij niet te lui bent om boodschappen te doen. Ik begin echter een leeftijd te bereiken waar teveel justeat/thuisbezorgd te merken is in mn fysieke gestel.
Haha, zelfs AH ziet jullie als afgelegen gebiedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan moet ik moeite doen
AH levert helaas nog niet in deze regio
Hier wel,quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dan moet ik moeite doen
AH levert helaas nog niet in deze regio
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha, zelfs AH ziet jullie als afgelegen gebied
ja oké, maar t blijft absurd duur natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, prima systeem, die gast heeft toch geld zat.
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wtf? in Geleen wel, en in Heerlen niet?
Zitterd, en Heerlen is gewoon kut drm.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wtf? in Geleen wel, en in Heerlen niet?
Sittard-Geleen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zitterd, en Heerlen is gewoon kut drm.
Spannend als je me puppy noemt ;$quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee juist niet, eet harstikke gezond puppy.
Ze geven anders wel meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Plus levert wel hier, maar daar vertik ik iets te kopen, wat is dat een kutwinkel
kwam je weleens in de fenix in sittardquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zitterd, en Heerlen is gewoon kut drm.
kan je verwachten met zoiets, maar zou liever gewoon dan warme maaltijd krijgen ipv dat je alles moet bereiden. Als het makkelijk moet, dan ook gelijk helemaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar t blijft absurd duur natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |