als je 18 bent heb je gwn recht op zakgeldverhogingquote:
Niet geklikt, word zo moe vanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
TTK / Iemand een uitgever voor 'Ik Herman/ tong80' ?
vond dit een mooie post trouwens
quote:
Krijg nu meerdere keren per week een levering met verse ingredienten om een gerecht mee te makenquote:
HelloFresh zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Krijg nu meerdere keren per week een levering met verse ingredienten om een gerecht mee te maken
oh zo, dat van de reclame. lekker vers en gezondquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Krijg nu meerdere keren per week een levering met verse ingredienten om een gerecht mee te maken
Vooral te lui om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh zo, dat van de reclame. lekker vers en gezond
Ok, zal thuis eens vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
als je 18 bent heb je gwn recht op zakgeldverhoging
Adolf Hitler bezorgt ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vooral te lui om boodschappen te doen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja en ook een hoop gedoe. is toch alleen maar relax, al dat gezoek overalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, kan je wat moeilijk verstaan door dat geluid wat mijn stabiele inkomen maakt.
Heb ook maar 2 gerechten per week gekozen. Eens proberen of het wat is. Gaat me niet eens om de ingredienten, meer om te kijken of we wat leuke recepten ontvangen. Toch makkelijk opzegbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was mn 2e optie
Zelf kiezen in super lijkt me toch fijner
wa kost daquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ook maar 2 gerechten per week gekozen. Eens proberen of het wat is. Gaat me niet eens om de ingredienten, meer om te kijken of we wat leuke recepten ontvangen. Toch makkelijk opzegbaar
Ja wat niet doen alsof jij niet te lui bent om boodschappen te doen. Ik begin echter een leeftijd te bereiken waar teveel justeat/thuisbezorgd te merken is in mn fysieke gestel.quote:
Oh, dat is een prima prijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
36 euro per week, voor 2 gerechten voor 2 personen. Gewoon, eens proberen
ga trainen als een beest dan, of kruip er vaker op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja wat niet doen alsof jij niet te lui bent om boodschappen te doen. Ik begin echter een leeftijd te bereiken waar teveel justeat/thuisbezorgd te merken is in mn fysieke gestel.
voor dat geld kun je een week eten manquote:
Boodschappen doen in super is toch 50 per week of zo, toch best goedkoperquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
36 euro per week, voor 2 gerechten voor 2 personen. Gewoon, eens proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |