was het maar lentequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme opnieuw regen morgen en dan vanaf volgende week 2 weken niet skaten.
Gewoon binnen skatenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme opnieuw regen morgen en dan vanaf volgende week 2 weken niet skaten.
Soms heb ik het idee dat we gelijkgestemde geesten zijn. Soms ben je het mes in mn rug. Wat moet ik nu met jouquote:
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben japans die zijn nooit seniel
Ja weet niet eigenlijk ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat we gelijkgestemde geesten zijn. Soms ben je het mes in mn rug. Wat moet ik nu met jou
rtquote:
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vinden
Denk dat ik ze niet eens meekrijg. Die vrouwen daar op de helihaven lijken wel altijd ongesteld ofzo.quote:
Kan je toch niks aan doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45
Ja kijk en hierom weet ik niet zo goed wat ik met je aan moet. Nu lijken we weer buddies te zijn.quote:
en dan ook nog in heerlen wonen, je hebt het niet getroffenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45
niks groetjes, ze komt maar gewoon weer postenquote:
Deze deed ik expres hihiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja kijk en hierom weet ik niet zo goed wat ik met je aan moet. Nu lijken we weer buddies te zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vinden
Sorry, kan je wat moeilijk verstaan door dat geluid wat mijn stabiele inkomen maakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan ook nog in heerlen wonen, je hebt het niet getroffen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, kan je wat moeilijk verstaan door dat geluid wat mijn stabiele inkomen maakt.
Dat is waar, ik mis haar hier ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks groetjes, ze komt maar gewoon weer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |