Nee hoor, nog steeds geldig. Ze zegt toch dat ze vruchtbaar was op d'r 13e?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, ik ben eigenlijk 26, dus die theorie kan de prullenbak in
Zeeleef beste leef.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar ik nu heenga vaart niet. Staat op een vaste plek. Daar is niet zoveel aan. Gewoon cashen, that's it.
ja, niet zo ingewikkeld, ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds geldig. Ze zegt toch dat ze vruchtbaar was op d'r 13e?
Asscherquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
NWS / Asscher: ik had het even gehad met reageerders
asscher
erg verwarrendquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, ik ben eigenlijk 26, dus die theorie kan de prullenbak in
Mn punt hier is dat Madeliefff bijna net zo oud is als WCH.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, niet zo ingewikkeld, ik snap er niets van
sowwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn punt hier is dat Madeliefff bijna net zo oud is als WCH.
ik zie er wel goed uit dan voor een 39 jarigequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds geldig. Ze zegt toch dat ze vruchtbaar was op d'r 13e?
Adam en Eva dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn punt hier is dat Madeliefff bijna net zo oud is als WCH.
echt kut hè die kwark. Hij negt me. In dm telkens pics vragen en nu ditquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt kut hè die kwark. Hij negt me. In dm telkens pics vragen en nu dit
zou hem laten verdwijnen als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt kut hè die kwark. Hij negt me. In dm telkens pics vragen en nu dit
ik zit nog te twijfelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou hem laten verdwijnen als ik jou was
was het maar lentequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme opnieuw regen morgen en dan vanaf volgende week 2 weken niet skaten.
Gewoon binnen skatenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme opnieuw regen morgen en dan vanaf volgende week 2 weken niet skaten.
Soms heb ik het idee dat we gelijkgestemde geesten zijn. Soms ben je het mes in mn rug. Wat moet ik nu met jouquote:
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben japans die zijn nooit seniel
Ja weet niet eigenlijk ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat we gelijkgestemde geesten zijn. Soms ben je het mes in mn rug. Wat moet ik nu met jou
rtquote:
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vinden
Denk dat ik ze niet eens meekrijg. Die vrouwen daar op de helihaven lijken wel altijd ongesteld ofzo.quote:
Kan je toch niks aan doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45
Ja kijk en hierom weet ik niet zo goed wat ik met je aan moet. Nu lijken we weer buddies te zijn.quote:
en dan ook nog in heerlen wonen, je hebt het niet getroffenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |