Mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.
Ja heb nu dat bier al open en ik weiger te gaan slapen met een biertje op m'n nachtkastje.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we gewoon ff vragenlijstjes uitwisselen
M/V: man
Leeftijd: 46
Eerdere kloons: fylax
Relatie: open relatie
I
M/V Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Oberkullie het volgende:
M/V
Leeftijd
Relatie
Ik hou gewoon van transparantie
Daarom heb ik geen nachtkastje maar een bar naast mn bed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja heb nu dat bier al open en ik weiger te gaan slapen met een biertje op m'n nachtkastje.
ik mezelfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.
M/V jongen
Leeftijd: 18
Eerdere kloons: copthorne, beverton, PausNicolaas
Relatie: nog niet
Best goede kloons al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Copthorne, Beverton en PausNicolaas![]()
M/V M
Leeftijd bijna 40
Woonplaats Rotterdam
Eerdere kloons Working_Class_Hero, Slaap_Zak, KritischeMassa
Relatie vrouw en kind
ben je 18 koetjie koetjiequote:
Ik heb hier geen mening over.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen met een Nomad rugzak?
hahah poepie tochquote:
Vader-zoon relatiequote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee Teun is de vader van WCH.
Ik volgende week pas.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ikben gewoon aan het leunen tegen de reling.
wow ervan uitgaande dat je pas over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.quote:
haha, niet kunnen quotenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las net in de SC dat tatta's veel doen aan incest, hopelijk doel je niet daar op
Dan was je mijn tienermoeder als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ervan uitgaande dat je pa over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.
Hé bah, ik dacht dat het alleen in Game of Thrones gebeurdequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las net in de SC dat tatta's veel doen aan incest, hopelijk doel je niet daar op
Ok, ik ben eigenlijk 26, dus die theorie kan de prullenbak inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ervan uitgaande dat je pa over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.
Waar ik nu heenga vaart niet. Staat op een vaste plek. Daar is niet zoveel aan. Gewoon cashen, that's it.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou wel eens willen meevaren.
ja wie zou jullie vader zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan was je mijn tienermoeder als je het zo bekijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |