Wat is dezequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
Die met blauwe broekje is ifim gewoon
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat hier staat.quote:
Sorry ben 28.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Join je club 27 net als mmgfattycmb en noel?
noel is toch al ouderquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Join je club 27 net als mmgfattycmb en noel?
quote:
Ja, dat voel ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben stiekem een grote knuffelbeer onder dit stoere uiterlijk.
ze willen Brazilianen nadoenquote:
Wat is dat voor een spel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
Die met blauwe broekje is ifim gewoon
[ afbeelding ]
Knuffelbeer in het zweeds volgens mij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat hier staat.
Daar zitten toch echte grotere stootkussens aanquote:
Ik zal je op je woord moeten geloven. Ik kom niet verder dan knackebrod.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Knuffelbeer in het zweeds volgens mij.
we willen er ook 1 van jou met een stringetjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
Pics van Opso met alleen een stringetje aan
Zou 100 euro betalen voor een foto van Deadprez in een stringetje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we willen er ook 1 van jou met een stringetje
Dan nog liever dat glas van Pechtold met handtekening van chloroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou 100 euro betalen voor een foto van Deadprez in een stringetje.
Yas.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zitten toch echte grotere stootkussens aan
fekkitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk een jaar of 25quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wil hij nooit zeggenik d3nk 40
Zou ook 100 euro betalen voor een beker vol met Cholo's speeksel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan nog liever dat glas van Pechtold met handtekening van chloro
dit baart me zorgen jongen. Ik van ons tweeen zou dat alleen moeten willenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
misschien kweeniequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zitten toch echte grotere stootkussens aan
Hm, hoeveel kost die studio ook alweer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou ook 100 euro betalen voor een beker vol met Cholo's speeksel.
Hey TARDIS. je werd keihard gedisst in de OP paar delen terug maar wees niet bang heb TR gezet.quote:
Nee hoor. Was voor een vriend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit baart me zorgen jongen. Ik van ons tweeen zou dat alleen moeten willen
Waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, hoeveel kost die studio ook alweer?
Ik zag het man. Maar ik care net zomin als hijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey TARDIS. je werd keihard gedisst in de OP paar delen terug maar wees niet bang heb TR gezet.
Had dat zelf tussen de foto's van swift verstopt, iets van 'MMnogwat is een kutuser'.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag het man. Maar ik care net zomin als hij
Zou alleen verhuren aan Choloquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geef ik je gewoon een paar glazen kwijl toch
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
madeliefff, heb jij een vent? Ben gewoon benieuwd
ja dat heb ik op fok geleerdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mannen beledigen in de hoop dat ze happen? Klinkt als succesvolle tactiek
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Sta op instorten. Twijfel of ik nog een blik bier opentrek.
yoloquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Ah oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Madeliefff is gewoon teveel vrouw voor een normale man, dat is wat ik probeerde te zeggen.
meerdere tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
chug chug chug chugquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Ga slapenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Best racistisch, tatta's worden weer overgeslagenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou alleen verhuren aan Cholo
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best racistisch, tatta's worden weer overgeslagen
Mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.
Ja heb nu dat bier al open en ik weiger te gaan slapen met een biertje op m'n nachtkastje.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we gewoon ff vragenlijstjes uitwisselen
M/V: man
Leeftijd: 46
Eerdere kloons: fylax
Relatie: open relatie
I
M/V Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Oberkullie het volgende:
M/V
Leeftijd
Relatie
Ik hou gewoon van transparantie
Daarom heb ik geen nachtkastje maar een bar naast mn bed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja heb nu dat bier al open en ik weiger te gaan slapen met een biertje op m'n nachtkastje.
ik mezelfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.
M/V jongen
Leeftijd: 18
Eerdere kloons: copthorne, beverton, PausNicolaas
Relatie: nog niet
Best goede kloons al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Copthorne, Beverton en PausNicolaas![]()
M/V M
Leeftijd bijna 40
Woonplaats Rotterdam
Eerdere kloons Working_Class_Hero, Slaap_Zak, KritischeMassa
Relatie vrouw en kind
ben je 18 koetjie koetjiequote:
Ik heb hier geen mening over.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen met een Nomad rugzak?
hahah poepie tochquote:
Vader-zoon relatiequote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee Teun is de vader van WCH.
Ik volgende week pas.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ikben gewoon aan het leunen tegen de reling.
wow ervan uitgaande dat je pas over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.quote:
haha, niet kunnen quotenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las net in de SC dat tatta's veel doen aan incest, hopelijk doel je niet daar op
Dan was je mijn tienermoeder als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ervan uitgaande dat je pa over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.
Hé bah, ik dacht dat het alleen in Game of Thrones gebeurdequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las net in de SC dat tatta's veel doen aan incest, hopelijk doel je niet daar op
Ok, ik ben eigenlijk 26, dus die theorie kan de prullenbak inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ervan uitgaande dat je pa over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.
Waar ik nu heenga vaart niet. Staat op een vaste plek. Daar is niet zoveel aan. Gewoon cashen, that's it.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou wel eens willen meevaren.
ja wie zou jullie vader zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan was je mijn tienermoeder als je het zo bekijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |