misschien kweeniequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zitten toch echte grotere stootkussens aan
Hm, hoeveel kost die studio ook alweer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou ook 100 euro betalen voor een beker vol met Cholo's speeksel.
Hey TARDIS. je werd keihard gedisst in de OP paar delen terug maar wees niet bang heb TR gezet.quote:
Nee hoor. Was voor een vriend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit baart me zorgen jongen. Ik van ons tweeen zou dat alleen moeten willen
Waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, hoeveel kost die studio ook alweer?
Ik zag het man. Maar ik care net zomin als hijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey TARDIS. je werd keihard gedisst in de OP paar delen terug maar wees niet bang heb TR gezet.
Had dat zelf tussen de foto's van swift verstopt, iets van 'MMnogwat is een kutuser'.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag het man. Maar ik care net zomin als hij
Zou alleen verhuren aan Choloquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geef ik je gewoon een paar glazen kwijl toch
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
madeliefff, heb jij een vent? Ben gewoon benieuwd
ja dat heb ik op fok geleerdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mannen beledigen in de hoop dat ze happen? Klinkt als succesvolle tactiek
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Sta op instorten. Twijfel of ik nog een blik bier opentrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |