Werkt die dikke daar nog?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Plus levert wel hier, maar daar vertik ik iets te kopen, wat is dat een kutwinkel
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
kwam je weleens in de fenix in sittard
wat, je moet het ook nog zelf maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan je verwachten met zoiets, maar zou liever gewoon dan warme maaltijd krijgen ipv dat je alles moet bereiden. Als het makkelijk moet, dan ook gelijk helemaal.
dacht het wel ja, hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, je moet het ook nog zelf maken?de tering
coole tent was datquote:
Ja mattie, ik hou van je enzo, lobi4life, maar we leven niet allemaal de skeerleef.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik rijk zou zijn zou ik nog steeds niet voor die shit kiezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja mattie, ik hou van je enzo, lobi4life, maar we leven niet allemaal de skeerleef.
Koken is toch leukquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was wel oke, maar ben alleen geweest als mn broer ging optreden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
coole tent was datheb daar jeugd van tegenwoordig en jawat gezien
neequote:
wat voor muziekquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Was wel oke, maar ben alleen geweest als mn broer ging optreden.
nja stel je weet geen fuck van gerechten en maaltijden, dan is dit een manier om je kennis te laten maken ermee. krijg je gewoon een ikea doe het zelf pakket met een blaadje hoe en watquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ik rijk zou zijn zou ik nog steeds niet voor die shit kiezen
marokkaanse straatrapquote:
Koken is leukquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
maar voor 18 euro per maaltijd verwacht je toch dat je niks meer hoeft te doen
ja dan wel jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja stel je weet geen fuck van gerechten en maaltijden, dan is dit een manier om je kennis te laten maken ermee. krijg je gewoon een ikea doe het zelf pakket met een blaadje hoe en wat
Aparte gerechten kun je ook op internet vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Koken is leuk
Ja het bedrag is hoog, 9 euro per maaltijd, maar het gaat meer om de aparte recepten enzo. En het is iets tijdelijks he, niet iets wat ik permanent zou doen
Ja maar dan zie ik allemaal van die ingredienten en weet ik niet waar ik ze moet halen en dan haal ik gewoon andijvie in huis.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aparte gerechten kun je ook op internet vinden.
Nee is hem niet. Probeer het later nog eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Komt een deadprez in het politiebureau
Zakt het in
eh okquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Komt een deadprez in het politiebureau
Zakt het in
Ik sl00p jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee is hem niet. Probeer het later nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |