dan was dat hun hele levenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh hele leven? als de teller op 100% staat wordt ze gewoon afgemaakt hoor.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ben wel tevreden met chillen op m'n zolderkamertje
is trouwens miss ook wel iets voor jou die koopeenkoe shit
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet dit ook maar eens gaan doen
quote:
En dat ze dan over je pik kotst omdat te veel gegetenquote:
quote:
Ben je sarcastisch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:32 schreef Catkiller het volgende:
Ik doe niet mee aan koopeenkoe hoor dan voel ik mij ineens schuldig over het laten doden van dat diertje, als ik telkens maar een klein stukje koop heb ik maar een klein aandeel in een anonieme koe.
gvd stijfje gekregenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat ze dan over je pik kotst omdat te veel gegeten
beter dan volgepropt worden met antibiotica terwijl ze opgepropt in een fabriek zittenquote:
Nooit. Behalve als ik zeg dat ik medelijden met je hebt omdat je internet weg is.quote:
dat is zeker zo. kan je dit trouwens controleren?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter dan volgepropt worden met antibiotica terwijl ze opgepropt in een fabriek zitten
geen flauw ideequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is zeker zo. kan je dit trouwens controleren?
No problem. Ik ben een muzikale inspiratie voor velen.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou dames, wat leren we hiervan? Ga jongens nooit raar aankijken.
dat wordt pompen binnen 3 weke!!!!11!!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hhhhh kheb montelly in de lift versierd
sws tof als bands eens wat andere shit in nl kiezen om vaak op te treden ipv alleen maar randstadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
No problem. Ik ben een muzikale inspiratie voor velen.
Grappige aan die band is dat ze dus heel veel in omgeving Boston touren (hun huisstad)
En Sittard. Daar zijn ze ook heel bekend.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hhhhh kheb montelly in de lift versierd
Komt doordat de live-scene in Sittard/Heerlen relatief actief is, vooral in het alternatieve gebied. Zijn toen hierheen gekomen, zelfs live-CD opgenomen in Sittardquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws tof als bands eens wat andere shit in nl kiezen om vaak op te treden ipv alleen maar randstad
trustequote:
zebraheadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
reel big fish en zebrahead komen bijvoorbeeld keivaak naar eindje
ken je forgettoforgive?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt doordat de live-scene in Sittard/Heerlen relatief actief is, vooral in het alternatieve gebied. Zijn toen hierheen gekomen, zelfs live-CD opgenomen in Sittard
Ze sloegen aan, en in A'dam enzo is het moeilijker er tussen te komen. Hier nietMaar echt chille band
quote:
hahaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
dat wordt pompen binnen 3 weke!!!!11!!
waar wacht je op dan ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:41 schreef Oberkullie het volgende:
Over 6,5 uur gaat mijn wekker alweer kutzooitje
tofquote:
srs? Ik ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
tof
maten van me zaten bij een van die bandleden in de klas vroegah
ashwin, das die voorste vgmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
srs? Ik ook!
Bij hem specifiek:
[ afbeelding ]
Sukkeltjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
OH GODVERDOMME DE APPIE LEVERT NU WEL HIER IN DE REGIO SINDS WANNEER IS DIT, MIND = BLOWN.
Naja dan meteen na de eerste box die meuk afzeggen en gewoon keihard boodschappen laten bezorgen als een echte tatta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |