srs? Ik ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
tof
maten van me zaten bij een van die bandleden in de klas vroegah
ashwin, das die voorste vgmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
srs? Ik ook!
Bij hem specifiek:
[ afbeelding ]
Sukkeltjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
OH GODVERDOMME DE APPIE LEVERT NU WEL HIER IN DE REGIO SINDS WANNEER IS DIT, MIND = BLOWN.
Naja dan meteen na de eerste box die meuk afzeggen en gewoon keihard boodschappen laten bezorgen als een echte tatta
trustequote:
Zou kopenquote:
ben nog weleens in de oefenbunker geweest in landgraaf, dat was best coolquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Vroegah, in de Mijnstreek Oost Crew
Born from Pain, 37 Stabwoundz, Superhero. Dat waren de tijden.
Ja oefenbunker, met bier voor 1 euroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben nog weleens in de oefenbunker geweest in landgraaf, dat was best cool
dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja oefenbunker, met bier voor 1 euro
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
GODVERDOMME KOOP EEN KIP BESTAAT OOK
Daar waar haantjes een leven krijgen ipv bij geboorte vergast te wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
GODVERDOMME KOOP EEN KIP BESTAAT OOK
Ook paar keer geweest toen ik nog in Maastricht woonde ja. En Smiley's in Brunssumquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer
landbouwbelang had dat vroegah ook, van dat biologisch hippiebier![]()
dat zegt me niksquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook paar keer geweest toen ik nog in Maastricht woonde ja. En Smiley's in Brunssum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |