die heeft ze eens laten zien op tinychat, dr bilnaadquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die altijd vuile praat ophing dat ze toch echt een geil kontje had.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die altijd vuile praat ophing dat ze toch echt een geil kontje had.
Dit dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die heeft ze eens laten zien op tinychat, dr bilnaad
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Toto69 het volgende:
die heeft ze eens laten zien op tinychat, dr bilnaad
Nu ga je morgen de hele dag twijfelen of je wel de juiste outfit hebt gekozenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet kiezen welke ik aantrek.
En welke schoenen daarbij dan?
quote:
Nou, denk het niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
Jammer dat ik haar bilnaad niet heb gezien
zeg niet dat ik billen wil zien, wil die van adora zienquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon naar kpd als je billen wil zien crip
gewoon even allemaal aantrekken en hier postenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee ik kan ook niet kiezen welke ik aantrek.
En welke schoenen daarbij dan?
Jij weet die plekjes wel hequote:
awquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
die zat hier toch ook om de haverklap te dreigen met zelfmoord trouwens
hij ging "bij kees langs"quote:
Die heeft ook tijden in mijn dm lopen janken en idd al die zelfmoord shit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
die zat hier toch ook om de haverklap te dreigen met zelfmoord trouwens
Ik neem gewoon alles mee dan kan ik me in de lunchpauze nog omkledenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu ga je morgen de hele dag twijfelen of je wel de juiste outfit hebt gekozen
jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja. Lekker gegeten?
nogal jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die heeft ook tijden in mijn dm lopen janken en idd al die zelfmoord shit.
Fucked up kiddo wel
Even kezen noemen ze datquote:
Dat zal ook helemaaaaaaaaaaal niet opvallen neequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik neem gewoon alles mee dan kan ik me in de lunchpauze nog omkleden
whehehehquote:
trustequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ok...er is een stel boven mijn komen wonen. Hij, turk, plathoofd, kalend, dun haar en inhammen. Zij, NLse, krullend blond/brui haar, slank, klein gebouw maar wel een assertje. Ik heb hun al paar keer gezien tijdens verhuizing etc en nu kwam ik haar tegen in de lift na het sporten.
Naar paar sec. awkward silence in de lift begint ze spontaan een amikaal gesprekje.![]()
"...zo hey, en lekker gesport" tegelijkertijd zie ik haar heel mijn lichaam afscannen, en vervolgens staart ze mij raar aan...grijs/groene ogen wel.
Ok, denk dat ik haar binnen 3 weken gedekt heb
oke nielsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ok...er is een stel boven mijn komen wonen. Hij, turk, plathoofd, kalend, dun haar en inhammen. Zij, NLse, krullend blond/brui haar, slank, klein gebouw maar wel een assertje. Ik heb hun al paar keer gezien tijdens verhuizing etc en nu kwam ik haar tegen in de lift na het sporten.
Naar paar sec. awkward silence in de lift begint ze spontaan een amikaal gesprekje.![]()
"...zo hey, en lekker gesport" tegelijkertijd zie ik haar heel mijn lichaam afscannen, en vervolgens staart ze mij raar aan...grijs/groene ogen wel.
Don't hang your dick in crazyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ja denk jequote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
Ik denk dat die t allemaal prima vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm geen idee, vraag kwai pax rich warmzaad johannes en fylie.
Denk dat je binnen 4 weken de Turkse maffia achter je aan hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:21 schreef Montelly het volgende:
rich, hij is fucking dictatorquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat die t allemaal prima vinden
Wie is de eigenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |