Heb anders al minstens een week geen knakworsten in mijn mond gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar de hart vol van is...
we zullen er nog even veel posts aan wijden als de hoeveelheid ''geile collega'' posts van jou dus dat gaat nog wel een paar maanden durenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:28 schreef Oberkullie het volgende:
Kunnen jullie mijn liefdesleven in DM bespreken dankjewel
Hermann raakt m in de roos sow koekoekkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zullen er nog even veel posts aan wijden als de hoeveelheid ''geile collega'' posts van jou dus dat gaat nog wel een paar maanden duren
Ja, ach, dementie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom doe je dan stom als ik lief doe?
TR! haal die privé foto weg!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zijn Remqo en Aber:
[ afbeelding ]
Als je een keer per maand post jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zullen er nog even veel posts aan wijden als de hoeveelheid ''geile collega'' posts van jou dus dat gaat nog wel een paar maanden duren
Een eclatante 1-0 overwinning op Sparta. Wederom busladingen aan kansen vakkundig om zeep geholpen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey ng wat heeft psv gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |